Wij wel... maar Lars niet! Ons mannetje is veels te veel bezig met andere dingen. Glimlachen naar degene die de fles geeft, hond bestuderen, rondkijken echt gewoon achterstevoren en ondersteboven in mn armen. Vandaag heeft hij maar 700 cc ipv 1000 cc op! Wel een beetje worteltjes maar ook dat was niet zoals anders... Op een gegeven moment duwt hij de fles weg en als we door proberen gaat hij kokhalzen... Pfff zo ga je van een hongerig kind naar een kind dat gewoon geen tijd heeft. Wie o wie heeft de gouden tip!?
Klinkt herkenbaar... Hier ook zo'n periode gehad! Inmiddels kan ze het wel tegelijk: eten en rondkijken! Haha.. Dus komt vanzelf goed!
Ohh haha! Gelukkig dat dit ooit over gaat! Het heeft wel wat hoor, daar niet van. Maar vergeleken met een paar weken geleden pffff... Ipv voeding voor hongerige kindjes is Lars nu dus weer terug op standaard voeding. En het lijkt alsof onze hond ook mee doet... die eet ook nog maar 1 x per dag
Dit zijn periodes. Zorg dat je in een ruimte bent waar weinig afleiding is. En mocht er visite zijn ga dan even in de keuken alleen met uk zitten dat helpt wel vaak.
he getver ja ik ken het..ons meisje is pas 3 maanden maar is zo snel afgeleid tijdens het eten! ik ga dan wel eens met haar rustig in de slaapkamer zitten totdat haar flesje leeg is.
Ojaa, Ze drinken nu tussen de 100 en 150 cc.. voorheen was een een paar weken 150 tot 200 cc maar nu.. waardeloos. En ook de hele tijd friemelen aan mn haar, ketting en shirt lol.
Is echt een periode van rond de 4/5 maanden, tenminste, dat was het hier, in combinatie met de 4 maanden bv-dip niet echt een fijne tijd Vanaf dat moment ben ik constant op de slaapkamer gaan voeden, weinig prikkels, dat scheelde wel iets.
Ja hier ook, maar dan nog heel anders; soms geeft mn man weleens de fles terwijl ik thuis ben. Maar als ik bv aan het koken ben en DL hoort me, dan draait ze net zo lang tot ze me ziet en hoort. Dus als hij de fles geeft, dan moet ik nog voor haar komen zitten anders is ze te afgeleid om te drinken!
Het is toch wat Hier moest smoeder vorige week dus voor ons komen staan met de fles anders hing hij achterstevoren in mn armen. Ook 5 minuten kijken naar de billen van de hond is schijnbaar geweldig interessant haha! Van 200 cc zitten we nu tussen 110 en 180 ongeveer
echt precies hetzelfde hier, haha oh wat een nieuwsgierig kind was (IS) het....elk geluidje breekt ie zn nek voor...nog steeds hoor..maar die periode had ie het ehct ontdekt!! Tja als zehonger hebben eten ze wel
Geven jullie nog 5 flessen? Wij hebben dat nl ook gehad met Zoë en in overleg met cb zijn we overgestapt naar 4 flessen en 's morgens fruithapje 1 à 2 eetlepels en rond etenstijd 's avonds groentehapje, ook 1 a 2 eetlepels. De eerste en laatste fles krijgt ze papfles, 200 cc plus pap en de andere flessen ook 200 cc. Nu drinkt ze alles flessen tot op de laatste druppel leeg.
Nog een aanvulling. Je mag natuurlijk (dat mogen wij van het cb) dan 4 flessen van 250 cc geven, maar Zoë kan niet meer op dan 200 cc per fles, vandaar dat ik het over 4x200 cc had.
Dit zei het cb een paar weken geleden ook tegen ons... 4 flessen. Maar dan van max 200. Toen werkte het iig nog niet. Maar op het moment (sprong/fase?) krijgt hij de 200 flessen al amper leeg. En smiddags heeft meneer altijd al heel snel weer honger. Dus ben ik gisteren met fruit begonnen. Zet nu natuurlijk nog geen zoden aan de dijk maar het begin is er. En 4 x 200 is 800 cc (ik weet dat hij 1000 met gemak op kan normaal) En zijn melk is nog erg belangrijk ivm zijn dysmaturiteit bij geboorte. Al zit hij nu niet meer onder de lijntjes. Ik zal dinsdag eens naar het cb gaan voor advies...
Zoë kon eerst ook met gemak 1000 cc op en nu ook niet meer. Maar ze drinkt nu meer met 4 flessen dan voorheen met 5 flessen ( beide 200 cc). Succes ermee .
Hier ook Aan de borst drinkt hij goed maar met een flesje: stralende glimlachen aan diegene die het geeft, rondkijken (is meestal op het kdv dan dus genoeg te zien). Volgens de leidsters duurt de fles wel erg lang maar is ook erg gezellig