Witte plukjes haar op achterhoofdje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door IngiePingie, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Mijn zoontje heeft al van af het begin een aantal witte plukjes haar in zijn haar.. Ondanks dat hij zelf vrij blond is vallen ze goed op. Denk dat je dus wel kan zeggen dat het echt haast wit is..
    Zijn er moeders hier bij wie zoon of dochter dit ook had? Trekt dit weg of zou het met pigment te maken kunnen hebben, net zo als vlekjes op de huid.
    Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft
    Heb even een foto toegevoegt
    image.jpg

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Onze dochter heeft het ook, ben benieuwd naar andere wat hun ervaring hier mee is.
    Volgens mij is het echt gewoon een wit plukje haar, maar ik kan daar ook moeilijk achter komen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ikzelf heb dit ook vanaf de geboorte

Ik was ook zeer lichtblond en heb ook 2 krijtwitte plukken ertussen, daar zit dus géén pigment in en blijft levenslang wit ;)
    Ik ben nu middenblond en die plukken zijn nog krijtwit en krijg je nauwelijks onder met haarverf

Een keer mijn haar bruin geverfd en die witte plukken pakken niet. De kapper herkende de plukken ook direct als pigmentloos

4. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Arme jongen.. Als het dus pigmentloze plukjes zijn dan zal hij altijd een "boosaardig kijkend smiley" op zn achterhoofd hebben.. Hihi
    Daar lijkt het namelijk precies op als je er recht op kijkt.. Haha

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man heeft ook zo'n witte plek op zijn achterhoofd.
    Meer blondig trouwens. Zit geen pigment in, zijn eigen haar is bijna zwart.

Deel Deze Pagina