Er was ooit eens een topic hierover, maar die is volgens mij al heel oud. Ik ben erg benieuwd naar jullie uitnodigingen voor de verjaardag. Zoë wordt 11 september 1 en dit is haar uitnodiging die ik zelf gemaakt heb! Bekijk bijlage 172378
Dit was toen Layla 1 jaar werd, met op de achterkant een uitnodigings gedicht *paarse kleur is eigenlijk roze en wijkt raar genoeg af hier op i-net/pc* Bekijk bijlage 172379
Voorkant van Layla's 3e verjaardag volgende maand (kleuren wijken wederom erg af) Bekijk bijlage 172382
Ach ja shit ik zie het. Nou heb ze al geprint en ze zitten al in een envelop haha. (pff en normaal gesproken ben ik diegene die altijd zit te miepen op spelfouten ). Komt omdat ik er eerst had staan: Ik word 1 jaar! En daarna heb ik het veranderd naar: Zoë word(t) 1 jaar!
dit was de uitnodiging voor t feestje van alle 2 mn kindjes ze zijn n week na elkaar jarig dus zo maar gedaan . de foto's maken was heeeeeeeel leuk heb er n hele serie van , gemaakt bij n vriendinnetje in der studio
balen he? mijn broer had een enorme spelfout op het geboortekaartje voor zijn kindje.. en ik ben zo'n tiep die zich daar (ook) kapot aan ergert
Hoe hebben jullie deze super mooie uitnodigingen gemaakt? Allemaal met photoshop, of toevallig met een gratis te downloaden programma??
Ik heb geen Photoshop, maar gebruik een soort gelijk en GRATIS programma. Het heet Gimp. Kan je gewoon via Google downloaden en ook zijn er via Google genoeg lessen hierin te vinden. Succes!
Zijn ze al weg? Nee, dan zou ik toch de moeite nemen om het te veranderen.. het is wel een knoeperd van een fout in een uitnodiging!
Was ook het eerste wat mij opviel en dat is dan jammer weer van zo'n kaartje als je er verder wat leuks van hebt gemaakt. Andere kaartjes zijn ook leuk!
Nou een knoepers van een fout is wel een beetje overdreven. En ja ze zijn al weg. Maareh lekker belangrijk