Met 4,5 maand gekregen, 1 zakje in 15 ml water per dag. Met 8 maande afgebouwd en met 9 maanden medsvrij.
Ik weet niet of je het nu vergoed krijgt (wij in het begin niet namelijk), maar als je huisarts de melding 'chronisch' bij het recept zet, dan krijg je het wel vergoed (de apotheek tipte me daarover, en heb het de huisarts gevraagd en sindsdien krijgen we het volledig vergoed). Niet dat als je het vergoed krijgt je niet meer kostenbewust hoeft te zijn hoor. Wij maken met 7,5 ml water en dan een half zakje erin. De andere helft bewaren we.
Wij krijgen het idd wel vergoed, maar ik schrok dus echt van de prijs en dat is dan wel iets waar je zuinig mee om moet gaan, vind ik, omdat in feite heel Nederland meebetaald aan de medicijnen van mijn kind... Vanochtend wegens steeds slechter drinken trouwens weer bij de kinderarts geweest en moeten nu 2 keer per dag gaan geven. En dus 2 keer zo'n zakje aanmaken. Nou, mij ga je niet horen mopperen over stijgende premie voor de zorg, ben allang blij dat die verzekering er is, wij halen 'm er dubbel en dwars uit de afgelopen 2 jaar
Ik moet van de KA gewoon het zakje delen door tween. Het maakt dan ook niet uit of de ene 4 gram en de andere 6 gram is. Het medicijn werkt 24 uur in principe. Ik doe het op een gladde ondergrond (spiegeltje) en scheid het met een pas (bijv. van het ziekenhuis)