iemand een idee (herkenning?)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rica, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou daar zit ik weer, de zoveelste nacht met een huilende jongeman van 6weken.
    Nu is het zo dat hij veel huilt en perst en kreunt.
    Het begin na de helft van een fles, alsof het er niet ingaat en zeer doet. De laatste helft is dus drama en houdt ook niet op tot ongeveer 1,5uur erna (logisch, want dan is hij mie van het krijsen). Hij huilt veel en ziet dat hij erge kramp of pijn heeft.
    Nu heeft hij een week maagbeschermer van de dokter gekregen, kijken of dit beter ging (voor reflux). Nou nee niet beter dus....
    Infacol heb ik ook al maar dat helpt ook niks en denk ook dat er echt iets is, daar is infacol niet tegen.
    Zou hij dan allergisch kunnen zijn voor de voeding? Heeft hij misschien heel veel zuurbranden en darmklachten? Is een osteopaat misschien iets?
    k ga morgen met deze vraag weer naar de dokter maar misschien herkent iemand dit. Nogmaals het begint bij de 2e helft van de voeding. Heb hier alles al mee geprobeerd, veel boeren, met pauzes drinken, schuin leggen, recht op drinken. Maarja de pijn blijft heel lang ook na het flesje.

Iemand die dit herkent?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Krampen zijn op het ergst bij 6 weken, je zit dus in de piek :(
    Ik zou bij de ha het eea uitsluiten (desnoods met verwijzing voor de ka)

3. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Heb je al eens ge-googled op het KISS syndroom? Bij ons ook soortgelijke klachten (en meer) en toen bleek het dit te zijn. 2x bij de manueel therapeut geweest en het ging steeds beter. De osteopaat zou dan ook een goede optie zijn.

Misschien heb je er wat aan! Wij dachten toen; baad het niet dan schaad het niet!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja ik zat ook aan de osteopaat te denken, idd bast het niet, schaaft het niet.
    Lastig hoor, vooral als ze zoveel huilen.

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Wat voor voeding geef je?
    Welke medicatie heb je gekregen?
    Welke fles gebruik je?

Infacol hielp bij dochter ook niet.
    Sab Simplex door voeding, dr Brownfles en later Zantac met 2 schepjes Nutriton deden hier wonderen.
    Ze knapte helemaal op toen ze dieetvoeding voor KMA kreeg, maar zij had ook erge eczeem, droog huidje, veel niezen als extra klachten erbij.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Had altijd dr Brown maar dat klokte zo snel naar binnen dus nu een fles waar hij wat meer moeite voor moet doen.

Dokter dacht geen allergie, dan zouden er meer klachten moeten zijn. Nou vind dat constant huilen al meer dan zat.
    Ik moet nu 60cc geven om de 2uur... Maar dat had ik al geprobeerd maar ze wou dat ik dit 2dagen ging volhouden. Nou na de zestig cc doet hij het nog, huilen , kreunen en persen.

Ga morgen eens osteopaat bellen, ik geloof niet in het advies van dokter maargoed.

Deel Deze Pagina