Hoi hoi, ik was benieuwd wanneer jullie kindje omrolde (rug nr buik). mijn zoontje rolt wel al van buik naar rug. hij gaat ook al van rug naar volledige zij ( dus niet half half) en hij probeert echt steeds naar zn buik te rollen. denk ook eerlijk gezegd niet dat dit nog lang gaat duren. hij is nu ruim 4 mnd
Toevallig kan hij het net, met 3,5 maand. Hij kan ook meteen tijgeren .. Ik heb motorisch gezien hele vlotte kids, mijn zoon lijkt nu nog sneller te gaan dan dochter.
@jill denk dat het niet lang meer gaat duren, als hij al veel op zijn zij ligt.. Nog even geduld en je camera in de aanslag !! Mijn meisje rolde met 4 maanden.. @carino wow jij hebt wel een hele snelle, al tijgeren. Dat beloofd wat!! Heerlijk als je kind weer iets kan, lekker trots gevoel. Ik ben iedere keer weer verbaast als ze weer iets nieuws kan.. Gaat allemaal zo snel... Geniet ervan, komt snel genoeg...
Net geen 4 maanden toen ze voor het eerst rolde van rug naar buik . Sindsdien deed ze het niet meer. Ze overstrekte in die periode héél veel, dus ze rolde elke keer fout waardoor ze niet meer omgerold geraakte. Wij zijn hiervoor in behandeling gegaan bij de osteopaat en na 3 behandelingen draait ze terug zo vlot als maar kan. Ze wou dus wel, maar kon niet door vastzittende nekspieren enz... Zal bij jullie ook niet lang meer duren zo te horen .
3,5 maand van zowel buik naar rug als rug naar buik. Hij is morgen 4 maanden en doet niets anders meer. Ik moet hem de hele dag verplaatsen
Met 14 weken. En de dag er na rolde hij ook terug. Helemaal blij toen want hij wilde tot die tijd echt nooit op zijn buik liggen, nog geen 2 minuten, ze deden er op het cb al lichtelijk moeilijk over. En toen hij zelf ging draaien deed hij niet meer anders meer.
Van buik naar rug doet ze al een poosje alleen andersom niet en dat frustreert d'r enorm! Dus ik ben momenteel de hele dag bezig met d'r weer terug op d'r buik te draaien omdat ze anders moord en brand schreeuwt. Dus hoop dat het niet lang meer duurt.
Zoontje ook al met 4 maanden twee kanten op, maar dochter is nu bijna 7 maanden en zij ziet echt het nut van draaien niet in haha. Ze kan het wel, maar doet het maar 1x per week. Ze blijft het liefst precies liggen zoals ik haar neer leg... TENZIJ.... ze haar broertjes Bumba deuntje hoort
mijn oudste sloeg dat helemaal over het omrollen en toen hij eenmaal kon zitten begon ie te kruipen en met jaar kon hij lopen mijn tweede daarin heeft het al paar keer gedaan maar wanneer het hem uitkomt hij zit het liefste ook mee van het rond kijken ( beetje lui denk ik )
Mijn zoon deed dat met vijf maanden. Hij is nu 7 maanden, en hij begint nu pas met terugdraaien naar rug. Maar hij kan het nog niet...