Zoon wordt binnenkort zes en we willen m mooie (ingelijste) poster geven. Misschien wereldkaart? Of iets vh heelal? Of dolfje weerwolfje waar hij fan van is? Offf? Iig geen cars, Disney of iets dergelijks.. Wie heeft een leuke tip? Graag met plaatje/website?
Ik zou samen een poster uit gaan zoeken. IKEA heeft mooie dingen en de EXPO is een leuke winkel. Mijn stiefkinderen vonden samen uitzoeken al de helft van de lol.
Wij hebben deze. Ik vind deze wel leuk maar ons zoontje is 3. Ze hebben ook andere stoerdere posters . Ze hebben er ook met magneten, light in the dark,... Stanley & Livingstone reisgidsen en landkaarten reisboekhandel globewinkel wereldkaartenwinkel : Dino kinderwereldkaart met metalen ophangstrips Wereldkaarten - Wereldkaartenwinkel Stanley & Livingstone
Verrassen kan toch ook door m mee te nemen naar een poster-winkel? 'Tadaa! Je mag een poster uitzoeken!' PS: hij wordt 6. Een grote jongen. Zelfstandigheid vinden ze dan juist het grootste cadeau, tenminste mijn stiefkinderen wel. Je geeft toch een cadeau aan hem, niet aan jezelf
Freek vonk zou ook geweldig zijn inderdaad, wat goed! Heb je daar posters van? De rest vd reacties ga ik nu bekijken. Alvast dank!