Ik heb vorige week zondag broek en longsleeve voor mijn zoontje bij next besteld.Was de eerste keer dat ik er bestelde,betaald met ideal en het zou met 3 dgn geleverd worden,helaas is het morgen een week geleden maar helaas niks Wat is jullie ervaring met next?
Ik heb twee keer iets besteld en de laatste keer (een paar weken geleden) duurde het erg lang. Volgens mij bijna twee weken. Ik kon het pakket volgen, maar hij bleef een aantal dagen liggen in Amsterdam. De eerste keer was het er volgens mij wel binnen een week.
Ik bestel regelmatig bij Next en heb het altijd binnen 3 werkdagen in huis. Toevallig donderdag nog een bestelling geplaatst, dus ik ben benieuwd hoe lang het dan deze keer duurt
Oke,ik kan het ook niet volgen via de site, misschien omdat het de 1e keer is dat ik bestel. Heb er echt een hekel aan als het langer duurt dan beloofd dus ben benieuwd!
Bij mij duurde het 1,5 week. Bleef ook een paar dagen in Amsterdam liggen, geen idee waarom. Maar ik vond het wel het wachten waard!
Ik bestel (toevallig) meestal op maandag en heb het dan donderdag in huis. Sinds kort wordt het geleverd door een ander bedrijf, eerst was het dhl. Misschien dat het daardoor langer duurt?
De 1e keer duurde het 2 weken kon pakket ook niet volgen want kreeg ook geen mail met code. Afgelopen maandag weer een bestelling gedaan en woensdag al in huis
Ik heb het ook vandaag gekregen, dus precies een week voor de 1e bestelling. Ik was alleen niet thuis, het is geleverd door Skynet en die geven het niet bij de buren af. Heb een nieuwe afspraak moeten maken maar die blokken die je kan kiezen zijn zo verdeeld dat ik altijd wel een gedeelte er van werken ben, hang dus maar een briefje op of ze het bij buren willen afgeven indien niet thuis.
Ook wel eens kleding voor jezelf besteld? Hoe valt dat? Ik draag kledingmaat 44/46 maar vind t lastig voor mezelf te bestellen,zeker omdat ruilen niet echt handig is.