Next Direct levertijd.

Discussion in 'De lounge' started by Gijsje, Mar 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb vorige week zondag broek en longsleeve voor mijn zoontje bij next besteld.Was de eerste keer dat ik er bestelde,betaald met ideal en het zou met 3 dgn geleverd worden,helaas is het morgen een week geleden maar helaas niks :(
    Wat is jullie ervaring met next?

2. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Ik heb twee keer iets besteld en de laatste keer (een paar weken geleden) duurde het erg lang. Volgens mij bijna twee weken. Ik kon het pakket volgen, maar hij bleef een aantal dagen liggen in Amsterdam. De eerste keer was het er volgens mij wel binnen een week.

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Ik bestel regelmatig bij Next en heb het altijd binnen 3 werkdagen in huis. Toevallig donderdag nog een bestelling geplaatst, dus ik ben benieuwd hoe lang het dan deze keer duurt

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Oke,ik kan het ook niet volgen via de site, misschien omdat het de 1e keer is dat ik bestel.
    Heb er echt een hekel aan als het langer duurt dan beloofd dus ben benieuwd!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Bij mij duurde het 1,5 week. Bleef ook een paar dagen in Amsterdam liggen, geen idee waarom.
    Maar ik vond het wel het wachten waard!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Ik bestel (toevallig) meestal op maandag en heb het dan donderdag in huis. Sinds kort wordt het geleverd door een ander bedrijf, eerst was het dhl. Misschien dat het daardoor langer duurt?

7. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

May 3, 2011
    986
    8
    18
    moeder
    De 1e keer duurde het 2 weken kon pakket ook niet volgen want kreeg ook geen mail met code.
    Afgelopen maandag weer een bestelling gedaan en woensdag al in huis

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Nou, ik heb mijn pakket net ontvangen :D dus keurig op tijd :D

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb het ook vandaag gekregen, dus precies een week voor de 1e bestelling. Ik was alleen niet thuis, het is geleverd door Skynet en die geven het niet bij de buren af. Heb een nieuwe afspraak moeten maken maar die blokken die je kan kiezen zijn zo verdeeld dat ik altijd wel een gedeelte er van werken ben, hang dus maar een briefje op of ze het bij buren willen afgeven indien niet thuis.

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Heb het beide keren zo in huis gehad. Dinsdag avond besteld, donderdag morgen al in huis.

11. Melief

Melief Niet meer actief

5 keer besteld en alle keren binnen 3 a 4 dagen in huis!

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ook wel eens kleding voor jezelf besteld? Hoe valt dat? Ik draag kledingmaat 44/46 maar vind t lastig voor mezelf te bestellen,zeker omdat ruilen niet echt handig is.

Share This Page