Next direct. Veel mooie kleren zijn altijd uitverkocht.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

#1 sydneys, 4 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2014
    Ik heb onlangs 2 t-shirtjes gekocht van next, de kwaliteit is super maar vorig jaar stonden deze maanden lang op sold out. Enkele maanden geleden heb ik ze toch kunnen kopen en ben er heel tevreden over.

Nu vind ik alweer enkele shirts leuk en je raad het al! Sold out!
    De zomer is nog maar net begonnen, een maand geleden stonden sommigen shirtjes nog niet op de site en toch al uitverkocht.
    En zo hebben ze nog wel veel wat op sold out staat.

Waarom laten ze die shirtjes op de website staan? Eerst je verlekkeren en druk op op ad my bag krijg je sold out :x

Sorry maar het is echt een kleine ergernis :D
    De kwaliteit daar is heel goed, de prijzen zijn ook super. T-shirts van Engeland, next dus online kopen zijn goedkoper dan de t-shirts hier in de winkel 5 minuten van ons vandaan :) en de kwaliteit is goed

Next jullie hebben zulke mooie kleren zorg toch voor wat voorraad! Of moet ik nu weer tot maart ofzo wachten om die mooie zomer-shirts te kopen?

Sorry voor mijn geklaag:p

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit is allemaal uitverkocht. Net wat ik wil hebben :p

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Irritant hè :)

4. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Heb er laatst ook super veel gekocht. Maar is wel balen als er veel is uitverkocht. De site dan maar goed in de gaten houden of ze weer leuke dingen hebben en meteen bestellen

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Is er trouwens veel verschillen tussen maat 80/86 en 86/92
    We hebben nu 2 t-shirts van 80/86 ze zijn een heel klein beetje te groot maar past toch wel mooi.
    Stel ik koop 86/92 zwemt hij er dan in?
    En vallen de broeken breed? Of normaal?

Dit is dylan in een t-shirt maat 80/86 van next

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier valt het ruim, jurk 62/68 is ruim maar ok, kort broekje 62/68 is veeeel te groot
    Vind t zo'n leuke site! Maar wil altijd alles gelijk aandoen haha, dus niet zo'n held met maten en erop gokken online

7. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ben blij dat ik eens in de zoveel tijd in londen ben en lekker in de winkel zelf kan shoppen :D

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wow! Dacht zal eens een kijkje nemen op de site.. Man, ging ff shoppen, voor ik het wist meer dan €300,- in mijn winkelmand :(
    Wat een leuke dingen! Vanavond maar weer terug inderdaad.. Mijn meisje wordt eind deze maand 1, wat adviseren jullie qua maat?
    Ze zit nu in 74 en verwacht dat ze over een maandje naar 80 zal gaan.. Maar voor zomerkleding van Next welke maat zal ik dan nemen? Het moet natuurlijk wel mooi vallen..

@Hooyoshimbir die laatste vraag kun jij dan wellicht beantwoorden met 2 meiden :)

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Next valt groot is mijn ervaring. Vergelijkbaar met H&M.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Next valt ruim, maar niet overdreven ruim vind ik zelf.
    Liv zit nu in maat 80, ik bestel 80/86 en dat zit altijd goed pijpjes moet ik ietsjes omslaan maar shirtjes en rokjes zitten gewoon mooi.

11. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je bericht wanneer de nieuwe collectie op de site komt. Als je dan snel bent heb je meestal wel geluk..

Wat betreft de maten kloppen ze hier redelijk. Misschien iets groter uitvallen.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik bestel er ook geregeld.
    Kleine tip, de Otto verkoopt ook een deel van de collectie.
    Misschien hebben ze daar de shirtjes nog :)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ook voor vrouwen vind je er heel veel leuks. Heb in 10minuten al 200euro voor mij.
    Er staat zoveel leuks dat ik ineens mijn kind kwijt ben. Maar ik vond hem terug voor het wasmachine :p 5 meter van me af :p

Ik ben echt moeilijk met kleren, ik hou niet van te vrouwelijk en ook niet van te bloot bij de borsten want ik heb er gewoon geen, dan kijk je tegen ribben op dus liever dicht vanboven. Bij next vind ik dat tenminste.

Ik denk dat ik eens 1 t-shirt ga bestellen om te kijken welke maat ik moet hebben :D

14. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via welke site bestellen jullie dat? En hebben ze een lange levertijd? Ik word nu wel nieuwsgierig :D

15. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik koop altijd op engelse maten en die gaan in maanden... Ik vind het idd niet afwijkend vallen van h&m!

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Via deze site Women
    Ik had eens 2 t-shirts gekocht op een zondag en de woensdag had ik ze.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    ik vind next groot vallen.
    Combi maten vind ik ruim vallen, dus 62/68 als 68.

Vind ook veel leuke dingen op staan, heb nu echt genoeg dus ga niet meer kijken hihi. Maar veel dingen op sold uit indd, zooooo irritant!

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    ohw herkenbaar! hier ook erg verslaafd geraakt aan Next maar stuit ook best wel vaak op 'sold out', maar goed, dan blijft er gelukkig vaak genoeg weer genoeg over om wel te bestellen ;)

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik was ook eerst enthousiast over maar het valt echt raar: groot, ruim, en erg breed of lang. Niet in verhouding, rare pasmodel.
    Heb vaker wat gekocht en nog nooit iets aan gehad eigenlijk.
    Broek dan lengte ok maat breed ziet niet uit. Of dan in buik ok maar maar 15cm langer dan benen. Trui dan erg breed, korte broek dan wat smal maar raar lang. Pff.. De rompers besteld maar wat een afknapper.

Vind prijzen okey, kwaliteit ook fijn ook leuke designs maar kom op als kindje precies gemiddeld in verhouding is staat niets leuk!

T-shirts valt nog mee daar kan weinig mis gaan in pasmodel ook het slaap pyjama's zijn fijn: smal en vrij okey al waar het kort word in lente trui de mouwen alweer veel te lang en maat 80/86 dan juist maat 78/80 maar dat kost ook wat 25 euro of zo voor 3x pak.. Is dus voorlopig enige wat ik koop al val ik steeds in meer kopen door leuke designs maar weet gewoon dat het weer op mp beland helaas

Ik ben zelf helemaal fan van z8 dat staat prachtig bij mijn dochter..

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind de broeken bij Next ook niks.
    Had 2 skinnyjeans besteld.
    Pijpen zijn superwijd.
    Vind de pasvorm van Zara veel beter, alleen lange pijpen, maar die sla ik om.:)

Deel Deze Pagina