Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk unisex babypakje. Maar ik vind dat alles wel erg gericht is op of een jongetje of een meisje. Iemand nog tips?
Genoeg te vinden vond ik. Maar smaken verschillen. Feetje heeft lieve pakjes, hema heeft ook wel lieve pakjes. De prenatal heeft zo'n leuk pakje met 'kleine vriendjes' Ik vond de nijntje pakjes ook niet speciefiek voor jongens/meisjes.
Ik bedoelde deze: Prenatal - Thema's en acties - fashion - Newbornkleding uit de Pure collectie online kopen! | PRENATAL.NL
Zara! In de mini-collectie hebben ze mooie unisex kleertjes zonder dat het meteen allemaal zo wit/grijs word
Het eerste setje kleertjes kwam van Prenatal (pure) en verder vonden we wat bij Hema, Zeeman en C&A. Maar daar was niet heel veel keus.
Wij weten het geslacht ook niet maar zijn voor de eerste neutrale pakjes voor Noppies gegaan, wauw keuze genoeg en super mooi! Blijft ook erg lang mooi!
Imps & Elfs en Noeser vind ik hele leuke merken met wat meer unisex kleertjes. (Ook heel leuk als je een meisje krijgt maar niet zo van babyroze met ruches en glitters houdt )
V&D (vooral Nijntje collectie), Next Direct, Filou & Friends, Fred & Ginger, C&A Hadden voor ons eerste kindje, wat uiteindelijk een meisje is geworden, toch best wat neutrale dingen gekocht. Op deze manier kon het nog een tweede ronde mee (vooral omdat die kleinste spulletjes maar zo kort gedragen worden) en dat is nu al snel nodig gebleken .
Ik heb veel bij zeeman gekocht. Elke paar weken hangt er een nieuwe collectie en t is lekker goedkoop, maar superschattig!!