Korting rond kerst?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bebis, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Hoi meiden, weet iemand uit ervaring of er rond kerst grote uitverkoop is bij babydump/babypark/prenatal etc.? Ik zat te denken dat ik dan alvast wat grotere items (kinderwagen, babykamer) zou kunnen kopen in de uitverkoop :)

2. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Wij hebben gisteren onze kinderwagen besteld bij de Babydump en de verkoper zei wel dat ze aan het einde van het jaar plaats moeten gaan maken voor de nieuwe kinderwagens, dus misschien zit er wel korting op de kinderwagen die jullie willen.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.667
    5.701
    113
    Geen idee eigenlijk maar geloof er niet zo in. Babydump prijst keer kortingen en wilde snel bestellen in het begin van mijn zwangerschap. Blijkt dat elke maand gewoon de zelfde '' kortingen zijn'' Prenatal heeft wel eens leuke acties met kortingstickers enzo, of die er dan is weet ik niet.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ja dat heb ik ook veel gehad met de Babydump. Ze hebben echter wel enkele echte aanbiedingen. Maar dan is het even een beetje googlen of je de spullen goedkoper zou kunnen krijgen. Laatst wel weer een goede aanbieding daar gehad op de stokke triptrap die nu echt vele malen duurder is. 70 euro ofzo voor dezelfde set meer als toen.

Ik heb Babydump ook betrapt op het bijna verdubbelen van de adviesprijs op de abc luiertas, ik weet niet of ze dat met meer artikelen hebben gedaan.

p.s. Qua sites vond ik Pink or blue wel aardig.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik lees ook eventjes mee, ben zeer benieuwd.
    heeft de HEMA ook acties rond de kerst?

6. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Thanks voor de tips meiden!

Leuke site, die kende ik nog niet :)

Deel Deze Pagina