Ik heb het boek oei, ik groei. Weten jullie welke boeken ik nog meer kan lezen over de ontwikkeling van m'n baby? Tips?
Ik vind persoonlijk oei ik groei echt geen fijn boek. Heb zelf deze en ook de borstvoedingsversie ervan en ben er erg tevreden over! bol.com | Je Baby, Hilde Marx | 9789027416643 | Boeken
Dit is het boek over borstvoeding bol.com | Borstvoeding, Mary Broekhuijsen & Stefan Kleintjes | 9789027466211 | Boeken...
Ik wil graag een boek over wat mijn baby een beetje kan per week. Snap dat ieder kind anders is, maar ik weet nu echt helemaal niks daarover. Hoop op tips
Ik heb de zwangerschapsbijbel, vind ik wel interessant! En krijg wekelijks een mail van Brabbels wat er die week allemaal verandert, is ook heel leuk
Hét negen maanden boek is een boek dat week voor week van je zwangerschap bespreekt. Ook een stukje bevalling komt aan bod. Ik vind het een fijn boek. Bovendien fijn dat je met 2 minuten een weekverhaaltje hebt gelezen. Niet ellenlange teksten (als je moe bent niet zo fijn). bol.com | Het Negen Maanden Boek, Gemma Boormans | 9789001773786 | Boeken
Ik heb m alleen ingezien envy en ik vond de toon heel kinderlijk en denegrerend, kreeg er de kriebels van. De manier waarop t is opgebouwd. Ook vond ik t nogal amateuristisch overkomen