Nextdirect.com ervaringen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Josie88, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik heb zulke leuke pyjama's gezien bij nextdirect, helaas zijn ze uitverkocht. Ik hoop natuurlijk dat ze snel weer op voorraad zijn, heb m'n zinnen erop gezet ;), maar kan ik dat verwachten of is uitverkocht, jammer dan en wachten op een nieuwe collectie?
    Hoe vallen de kleertjes daarvan eigenlijk? Heb er nog nooit besteld, maar erg leuke collectie hoor, dat gaat m vast vaker worden. ;) het wordt gratis verzonden toch?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik kende t niet, maar leuke site joh! leuke kleren en leuke prijzen:D
    ik ga de site onthouden... kan je dus helaas geen antwoorden geven op je vragen... sorry!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja gratis verzenden en leuke kleertjes. Ik vind de maten redelijk hetzelfde als de Nederlandse maten. Uitverkochte artikelen komen vaak weer op voorraad.

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leuke kleertjes he! Ze vallen goed en vanaf 20 euro gratis bezorgd geloof ik.

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Gratis verzenden is inderdaad niet meer helaas! alleen vanaf een bepaald bedrag. paar maanden terug was dat nog wel maar hebben ze toch maar aangepast! wel jammer!

6. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Ik heb er laatst besteld en betaald via ideal. Helaas tot op heden geen bestelling ontvangen en ook het geld nog niet terug gestort gekregen(wat ons beloofd is). Mijn advies is dus niet doen! En als je het wel doet via creditcard want ze kunnen namelijk geen ideal betalingen verwerken maar bieden het wel aan op hun site in mijn ogen is dat oplichting! Kijk eens op otto zag dat ze daar ook next verkopen misschien staat het artikel wat je zoekt daarbij.

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb al veel besteld bij next, altijd met ideal betaling en nog nooit problemen gehad. De kleertjes zijn hier altijd de eerste dingen die passen van een nieuwe maat. Ik ben blij met next!

8. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Hier ook alleen goede ervaringen. Snelle bezorging en goede kwaliteit. ( ook via ideal betaald)

9. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hier ook alleen goede ervaringen met Next! Eerder was het altijd gratis verzendkosten maar geloof dat ze dat nu hebben aangepast naar een minimaal bedrag (weet niet precies hoeveel). Ik heb de spullen wel altijd snel in huis en het valt vergelijkbaar met bijvoorbeeld H&M.

Artikelen komen vaak wel snel weer op voorraad dus even de site goed in de gaten houden:) Het merk wordt ook verkocht bij de Otto dus misschien dat je de pyama daar nog kunt vinden?

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Heb nog even bij otto gekeken, maar daar hebben ze het helaas niet. De site dus maar in de gaten houden. Ik zal ook met iDEAL moeten betalen, ga er maar vanuit dat het goed gaat. En zo niet, dan doen we het niet weer. ;)

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Afgelopen vrijdag mijn eerste bestelling ontvangen! En ik had zondag besteld.
    Ik vind het top! Vooral voor mijn jongste dochter.
    Ik vind het wel wat smal vallen maar ik heb wel een baby dochter met flink wat rolletjes ;)

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Prima ervaring ... Ik bestel regelmatig daar, betaal met iDeal en nog nooit problemen gehad. Zulke leuke dingen hebben ze daar.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Is tot €20. En daar zit je zo aan bij hun, althans ik wel ...;)

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Jaaa, ze zijn er weer! Bestellen dus. Ze zijn 19 euro, dus nog maar even iets erbij zoeken, wat een straf. ;)

Deel Deze Pagina