Mijn baby van 9 mnd doet smiddags 1 lange tuk en verder niet meer. Ik was benieuwd hoeveel jullie baby;s van 9 mnd ong slapen nog overdag?
Mijn dochter van bijna 8 maanden doet precies hetzelfde, 1 slaapje van 3 uur overdag en verder slaapt ze overdag niet meer.
Jongste dochter ging met 1 jaar ook naar lange tuk (3,5 uur) tussen 13.00-16.30.. Oudste dochter en zoon waren van de korte tukjes. Op zich wel handiger zo'n lange ruk. Geeft iets meer ruimte s'ochtends
Volgens mij rond 9 maanden 2x 2 a 2,5 uur. Die slaapjes werden steeds korter. Pas met 16 maanden 1 slaapje van ruim 2 uur. Als jouw kindje dat zelf zo geregeld heeft zal het wel goed zijn toch? Ik vind 1 slaapje erg fijn, heb zo iets meer ruimte om dingen te ondernemen. Mijn zoontje sliep namelijk nooit in de reiswieg of wandelwagen.
afhankelijk van de nacht en hoe vroeg ze sochtends wakker is maar tegenwoordig doet dl van 9 mnd ook vaak 1 hele lange middagdut en dan weer optijd naar bed savonds. daar lijkt ze het het beste mee te doen. al valt ze dan soms ook nog wel ff een half uurtje in de auto/buggy of draagdoek in slaap. of nog max een half uurtje in der bedje voor het avond eten als haar lange dut al vroeg was.
Hier al vanaf 2 maanden 1 slaapje (toen nog wel 4a 5 uur). Nu met 16 maanden nog steeds 1 slaapje van ong. 2,5 uur!
Mijn dochter is 11 maanden en slaapt al zeker twee maand alleen in de middag, 1 uur meestal.. Enkele keer twee.
Nu wat meer dan afgelopen maanden: Nu 3/4 uur in ochtend, 1/1/2 tussen de middag En dat was 3/4 uur ochtend en 3/4 uur middag...
Jaloers op die lange slapers... Meneer is één beetje aan het klooien... dus verwacht over te gaan naar 1 slaap. Hij komt on half zes, krijgt melk en slaapt dan tot half acht (maak hem wakker). Dan slaapt hij van half elk TOT kwart over elf (minuut nauwkeurig) en san ' s middags nog één uurtje. Volgende week vakantie en dan wil ik proberen om hem TOT 12.00 uur op te houden en hopelijk dan één lange dut