zwemluiers op vakantie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by dromer28, Jul 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Hoi wij gaan in sept op vakantie naar tenerife. En nu vroeg ik me af of ze daar ook zemluiers verkopen. Dan hoef ik geen 3 pakken mee te nemen. Maar een paar voor de eerste dag.

Ik hoop dat iemand het antwoord weet

2. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Geen idee maar wel een tip: koop zo een plastic achtig zwrmbroekje. Daar kannde ontlasting niet uit en kost je geen vermogen aan luiers....

3. theeleut

theeleut Actief lid

Aug 19, 2008
    314
    2
    18
    Je hebt ook herbruikbare wasbare zwemluiers dan hoef je er maar 1 mee te nemen ;)

Op Kos heb ik ze niet gezien... Nooit in Tenerife geweest dus dat zou ik niet weten.

Een zwemluier houdt enkel ontlasting tegen. Mijn zoon poept maar 1 keer per dag, dus zodra hij had gepoept (wat hij gelukkig altijd of 's morgens vroeg deed, of even tijdens / direct na zijn middagdutje) kon hij prima zonder een zwemluier zwemmen. Scheelt weer een aantal luiers.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,745
    1,073
    113
    Ik heb ze wel gezien maar peperduur!
    Ik neem ze dus gewoon altijd mee uit nl. Wel deed ik er vaak 1 per dag. (Dus gewoon drogen en na de dut weer aan) dan heb je er maar 1per dag nodig.. (Mijn zoon heeft echt nog noooooit in bad gepoept ook thuis niet) dus het meer voor het idee..

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik gebruikte ook maar 1 broekje per dag. Even uitspoelen, drogen, en weer aan. Kindjes poepen over het algemeen niet in het water, dus je hebt er niet zoveel nodig.

6. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Denk dat ik dat ook ga doen. Het zal al lastig genoeg worden om alle spullen mee te krijgen. We hebben wel een huis met privé zwembad, maar ga het onze vrienden maar niet aandoen om in zijn poep te zwemmen ;)

7. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Bedankt voor de tips. Zo hoef ik maar 1 pak mee te nemen.

Share This Page