NHA thuisstudie

Discussie in 'De lounge' gestart door Dege, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Hoi!

Ik ben sinds vandaag begonnen met een NHA basisopleiding telefoniste/receptioniste.

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen een thuisstudie doen en is het te doen?

2. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een paar jaar geleden heb ik de pabo thuisstudie gedaan, zou het niet nog een keer doen, het is pittig als je een kleintje hebt maar ben wel blij met mijn diploma.

succes met je nieuwe opleiding

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ja met een kleintje lijkt het me heel erg pittig! Voor deze basisopleiding staat 9 maanden en ben (nog?) niet zwanger, dus denk dat het wel te doen is. Ik werk onregelmatig. Maar helaas niet de tijd om een stage op te pakken. Anders had ik de MBO opleiding graag willen doen.
    Rond de zomer verloopt mijn contract en moet ik er (voor 99%) uit bij dit bedrijf voor zeker 3 maanden. Misschien valt er dan iets te regelen met stage etc. Dan kan ik de versnelde MBO opleiding doen.

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik doe een thuisstudie bij Laudius. Medisch terminologie.
    Bevalt goed! Snel feedback. En goede uitleg.

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik ben laatst ook begonnen met een basisopleiding alleen dan van het NTI.
    Als alleenstaande moeder met een fulltime baan vind ik het wel een beetje pittig, maar ach het is voor een goed doel..

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Kon je makkelijk aan een baan komen met een pabo thuisstudie? Zien scholen je diploma voor vol aan? Wist niet dat je die opleiding vanuit huis kon doen.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik doe een HBO opleiding (lerarenopleiding wiskunde) op afstand.
    Dus ook volledige thuisstudie, wel verplichte tentamendagen enz.
    Ik werk 5 dagen tijdens de schooltijden van de kinderen, de rest doe ik 'savonds en in het weekend.
    Het is druk en zwaar maar ook wel leuk om weer geestelijke uitdaging te hebben :)

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Wauw best veel doe nog een thuisstudie, wat goed! Ik hoop dat jullie allemaal slagen. Wie is er bijna klaar?

Deel Deze Pagina