Nee, sinds de middelbare school niet meer eigenlijk. Maar vind het ook meer voor als je net verliefd bent, of verliefd op iemand waarvan je (nog) niet weet of het wederzijds is.
Nee, ik doe daar niet aan mee. Al zouden de winkels dat maar al te graag willen als ik de reclamefolders zo zie. Valentijnsdag is toch ook helemaal niet bedoeld voor 'gesettelde stelletjes'? Ik associeer het meer met verliefde jongeren.
Ik doe niets met of voor mijn man, vind ik echt bullshit. Wat ik wel altijd doe is een kaartje aan de kinderen sturen met een leuk gedicht er in, gewoon omdat ik dat leuk vind maar meer niet.
Wij doen hier samen niks aan. Zo’n onzin. Ik ga wel vragen of mijn zoons misschien een kaartje willen versturen.
Wij zijn 2 dagen ervoor 7 jaar samen, en omdat dan ons jubileum al is vieren we geen Valentijn. Normaal gingen we uit eten en naar de film. Maar dit jaar even niet. Lekker thuis wat eten en een film met hapjes. En een kaartje van ons allemaal omdat we zoveel van m houden
Nee. Onze trouwdag is begin februari dus dát vieren wel. Valentijn is dan een beetje een slap aftreksel!
Ik heb wel een kadootje voor mijn partner. Maar meer een kleinigheidje, en eigenlijk ook niet persee voor valentijnsdag. Al vind ik het dan wel grappig om het te combineren.
Ik vind het altijd grappig om te horen dat veel mensen er nogal allergisch voor zijn. Ik begrijp dat het commercieël is maar toch vind ik het wel leuk. Wij doen zo nu en dan aan Valentijnsdag. Als we daar zin in hebben, en dan is het een lief kaartje of een kleinigheidje.
Normaal gesproken niet, maar mijn man vind mij altijd zo niet romantisch en vooral een eerste klas sarcast, ik denk er dus over om nu expres iets te regelen. Ik wil zijn gezicht dan wel eens zien.
Nou hier iemand die er wel aan doet Gezellig met het hele gezin naar een leuk tentje waar we heerlijke pannenkoeken gaan eten. Even aan mijn gezin laten weten dat ik van ze hou en dat ik heel blij met ze ben
Nee, wij doen er niet aan mee. Ik krijg en geef wel graag af en toe een cadeautje, maar niet speciaal voor Valentijn. infantiel, yuk, bullshit, onzin,.... lijkt me dan weer wat overdreven!
Mijn vriend krijgt vanavond zijn valentijnscadeau al.. althans dat denkt hij Ik ga hem vanavond door een cadeau vertellen dat ik zwanger ben. Verder krijgt hij altijd iets kleins.. Dit jaar een doos chocola. Ik krijg donderdag een cadeau zei die gisteren.