ik heb nu 2 dagen opvang straks als ze naar school gaat heb ik 1 middagje naschoolse ik ga maandag hele dag en 2 ochtenden werken ipv 2 hele dagen dus ben ik behalve de maandag dan elke dag na shool thuis dus minder opvang nodig
maar ik zit in de lcr van kdv en er is nu al een mega terugloop mensen die andere opvang gaan regelen tja geef ze eens ongelijk...... wij kiezen zelf voor het laatste jaar gewoon kdv anders moet ik een oppas regelen(die ook geld wil) en wil ik 2 dagdelen creche(kost ook geld) komt het op het zelfde neer en ja ik ook denk agh het is nog maar vanaf het in gaat 11 maanden
echter 1 ding sommige zeggen dan te willen stoppen met werk wand ze betalen bijna hun salaris aan opvang maar je betaald samen met je partner opvang je moet kijken wat je samen binnenbrengt dat ik maar 650,00 per maand verdien dat zegt niets over het inkomen van mijn partner ik werk ook maar 2 dagen
alles uitgerekend.... we gaan zelfs minder betalen blijkt dat we dit jaar elke maand rond de 40 euro te veel betalen dus dat krijgen we wel weer terug pfff meevaller
Nou ipv de 800 euro die bij mijn man boven op het loon komt (hij een x-bedrag per maand + mijn 800 euro = vul maar in..) straks gaan we 400 euro zelf betalen.. Van dat eindbedrag gaat dus 400 euro af.. Dus van mijn 800 blijft 400 over.. daar werk ik geen 24 uur voor
Ik zou er wel 24 uur voor werken hoor. Bij mij is het met mijn startsalaris straks niet heel veel meer (ik verdien wel meer, maar we betalen ook een stuk meer), en dat voor 32 uur. Maar ik doe het toch.
24 is trouwens gemiddeld.. ene week werk ik 3 dagen, andere week werk ik 4 dagen.. maar als ik zie dat ik ongeveer de helft kan inleveren aan de opvang, baal ik stevig.. Edit: Naar wat ik begrepen heb uit eerdere berichten van jou op zp, zul jij uiteindelijk meer gaan verdienen.. Nu weet ik niet hoe zich dat uitpakt met de opvangtoeslag, maar ga er vanuit dat je uiteindelijk meer overhoud dan dat je inlevert.. maar dat is bij mij niet het geval.. ik kan mezelf niet omhoog werken en zal ook niet (veel) meer gaan verdienen..
Ja dat is inderdaad te hopen dat ik niet op mijn startsalaris blijf zitten. Maar dan nog zou ik blijven werken hoor. 400 euro is toch 400 euro meer dan niet werken. Bovendien werk ik niet primair voor het geld (we zouden feitelijk van mijn mans salaris kunnen leven), maar omdat ik intrinsiek gemotiveerd ben om te werken. Al baal ik er ook van dat ik straks de helft van mijn salaris inlever, ik vind het gewoon een vreselijk hoog bedrag.
Ja klopt, op de kdv van mn zoon zijn 2 personeels wegegaan ivm pensioen en ander werk. Ze nemen geen nieuwe personeel aan ivm terugloop van de kids op de kdv door hoge kosten. Logisch toch. Mn zoon gaat ook 1 dag-naschoolseopvang en 3 dagen vakantieopvang. Het is veel goedkoper dan de kdv. Ben t met je mee eens,,,,hetr is voor je maar 11 maanden....
Ik zie dit nu pas, dit was als reactie op mij. Voor ons geldt wel degelijk dat we een stuk goedkoper uit zijn, als Milan op school zit, omdat we dan voor hem geen uren meer af hoeven te nemen. Ik werk flexibel (en vanuit huis), dus dat is makkelijk te regelen zonder bso.
Beste Dames! Ik heb ook even een vraag; Als ik mijn berekening wil invullen op het nibud dan vragen ze de kosten per maand in 2011? Maar bij mij zijn de maandelijkse kosten elke maad anders! Hoe bereken ik de kosten dan ?.om een voorbeeld te geven in de maand aug E 900.- en september weer E 800.- dat verschilt per maand dan gaat wat je van de belastingdienst er nog af en blijft je eigen bijdrage over van rond de E 180.-.t/m 220.-moet je dan het gemiddele pakken ?Mijn dochter gaat 3 hele dagen in de week. Kan iemand mij helpen Alvast bedankt! Groetjes !!!
Ik zit nu te denken of moet ik de uren per maand keer wat er per uur berekend word dus 140 uren x E 6.30= E 882. per maand ?
Dit dus. Of neem je ook elke maand een ander aantal uren af? Want als je een vast aantal uren hebt dan is je rekening als het goed is elke maand gelijk?