Nicer Dicer Plus

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zit zo eens te kijken naar Tommy Teleshop, en ze hebben toch wel een érrug handig product nu. De Nicer Dicer Plus. Iemand hier toevallig al ervaring mee?

2. Vanillajaguar

23 nov 2011
    41
    0
    0
    ik heb de voorganger hiervan gehad..
    dat was troep, binnen de kortste keren stuk!

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Het lijkt dat alles zo snel gaat, maar vergeet niet dat alles in die filmpjes al kant en klaar ligt, schoongemaakt en voorgesneden. Er gaat dus echt wel iets meer tijd zitten in zo'n gerecht, dan in het filmpje te zien is. En dan is het best duur voor iets wat je met een simpel mesje van 20 cent ook kunt!
    Ook leuk: ze laten zien dat je alles zo in de bak in de koelkast zet. Maar er zit maar 1 zo'n bak bij, dus wat doe je als je nog meer wilt snijden en bewaren?

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    wij hebben hem nu 2 weken en tot nu toe doet hij wat hij beloofd. Handig dingetje dus!!!!

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Voordat je de uien gepelt hebt kun je ook net zo goed even blokjes ervan maken.
    Ik vind het niet veel sneller gaan.

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik kan bijv echt niet snijden en al helemaal niet kleine gelijke stukje, dus ja ik vind het heel veel tijd in tijd schelen. Heb bijv. ook in no time een fruitsalade op tafel staan, terwijl ik daar eerst toch zeker 30 minuten mee bezig was.

Deel Deze Pagina