ik ben mijn temp bij t houden.. even vanaf de eisprong voor eisprong (36.6) eisprong (36.3) eergisteren (36.6) gisteren (36.7) en vandaag (36.6) ik vroeg me af of dit al betekend dat er geen bevruchting is ? of is het normaal dat het beetje schommelend omhoog gaat ? heb het opgezocht en ik kwam uit op een innestelingsdip ? maar dit gebeurd gemiddeld 5 tot 10 dagen na de eisprong..en ik heb dit 3 dagen na eisprong.. ik heb wel eigenlijk vanaf de eisprong een zeer rommelende buik, vooral 's avonds valt me dit echt op en ik voel het echt rommelen onderin de buik en bij de liezen.. ook heb ik lichte krampjes tot lichte steekjes op die plaatsen.. wat denken jullie wat dit betekend ?
een veschil van 0.1 lijkt me erg weinig om iets over te zeggen? Bij mijn is mijn temp voor ei altijd 36.7 - 36.9 en daarna 37.1-37.4. Maandag was ie ineens weer 36.8 terwijl ik het hele weekend grieperig op bed heb gelegen. Die temp-dip is dan iets duidelijker toch? En inderdaag innesteling is 7 tot 10 dagen na je ei, hoop voor je dat je over een paar dagen een goeie dip hebt! (temp-dip offcourse )