Hoi Dames, Hier is het helaas niet goed afgelopen met mijn 1e zwangerschap maar we willen er (na een stopmaand) weer met volle moed tegenaan gaan!! Het lijkt me leuk om te kletsen met meiden die zich in dezelfde situatie bevinden of ooit bevonden hebben.. Zo kunnen we elkaar motiveren, steunen en elkaar hopelijk zo snel mogelijk op de hoogte houden van nod, positieve testen en nog veeeel meer leuks!!
Veel sterkte! Hoe vind je het? Wachten op de miskraam? Hoeveel weken ben je? Sterkte! Ik zit op dit.moment in het ziekenhuis. Heb net bloed geprikt en heb zometeen een afspraak met de gyn. Ben benieuwd, ik wacht nu al dikke 1,5week en ik ben er klaar mee...
Dank je danielle! Ik zou nu 7+ wat dagen weken moeten zijn maar beeb is bij 6weken gestopt met groeien Ik bloed vanaf vorige weet zondag...Ja het wachten is echt irritant het beïnvloedt heel je leven, heb soms hevige krampen en dan denk ik 'nu komt het, snel naar huis' en dan toch weer niets bleghh.. Jij ook al anderhalve weken aan het wachten ik leef met je mee meis.. Krijg je zo de opties voorgelegd ? Zie in je handtekening staan dat ze niet weten waar het zit weet je daar al wat meer over? Bah wat een vervelende situatie zeg,,Sterkte en een dikke knuffel!
Mijn situatie is ineens een stuk positiever! Mijn hcg was nog maar 2,8 dus ik ben niet meer zwanger. Waarschijnlijk heeft mijn lichaam zelf het opgelost zonder bloedverlies etc. Aangeraden wordt nu de cyclus af te wachten en om er dan weer voor te gaan. We zullen nooit weten of het echt buiten de baarmoeder heeft gezeten of niet. Ja, dat het wachten heel je leven beïnvloed heb ik ook gemerkt en dat is echt vervelend. En het verdriet wat je voelt... Ik heb het daar wel moeilijk mee! Sterkte, hoop ook voor jou dat het snel 'achter de rug' is. Bij mij was het de vorige keer met bloedverlies zo dat toen dat klaar was ik ook echt het idee heb dat het klaar is en ik kan beginnen met afsluiten en verwerken en met vlagen weer voorzichtig voorruit kan kijken.
Wauw dat is goed nieuws (klinkt raar want het is natuurlijk iets wat je eigenlijk niet wilde.. Maar je kan het nu een plekje geven en verder dat is iig fijn.. Ik lig op bed voel me niet lekker en verlies erg veel bloed maar t zet maar niet door morgen afspraak bij de gyn. waarschijnlijk word ik dan ingepland voor een curettage daar zie ik wel erg tegen op! Wil het liever natuurlijk.. `en jij op naar een nieuwe ronde!!
Ik wil me ook hier aanmelden... Morgen reageer ik hier meer... Ga nu met hoofdpijn slapen jullie weten waarom...
Hee Daylin, Sterkte meis! Wat vervelend dat je ook in deze situatie zit Wel gezellig dat je mee komt kletsten Dikke knuffel en we horen je morgen..
Hoi Dames, net op toilet hartstikke veel bloed verloren... dus ik denk dat dit mijn 'ongesteldheidsmiskraam' oid dergelijks is... Anyway, de gyn wilde dat ik mijn menstruatie af zou wachten (voila) en dan mochten we weer klussen! Duss.... Nod op 11 mei!
meiden allemaak veel sterkte gewenst! hoe geluk en blijdschap om kan slaan in verdriet!!! als er vragen over curretage zijn pb me maar.. ik heb het gehad op 23-3... ben nog niet fit.. maar curretage zelf viel reuze mee
Hey meiden Bedankt voor de knuffies Vandaag had ik mijn cursus schilderen en iedereen vraagt je dan hoe jij je voelt enz dan het moeten vertellen dat het mis was is wel erg zwaar... Ik verloor het vruchtje in mijn maandverbandje dat geeft je toch een soort bevestiging dat het echt mis was Hebben jullie ook een soort wondpijn? Ook vele knuffies aan jullie
Danielle, Jeeeej gefeliciteerd Jij kan weer aan de gang! Hier nog steeds geen vruchtzakje maar de pijn wordt wel ergen en het bloeden ook...Ik moet dus nog even geduld hebben WendySunny, dank je meis.. Ja bizar he al is het nog zo pril je leven draait toch elke dag om het zwanger zijn en dan is patsboem je droom in 1x weg.. Jij ook nog sterkte Hoelang was je zwanger? Ik moet het zelf nog afwachten tot woensdag als het dan nog niet afgestoten is dan moet ik toch een curettage ondergaan maar denk zelf dat het dit weekend wel spontaan gaat gebeuren.. Gaan jij en je vriend/man na de eerste menstruatie ook weer verder??
Hee Daylinn, Geen dank! Ja, als je het moet vertellen dan wordt het toch even nog een stukje echter hè Ik heb nog geen wondpijn maar meer weeën in mijn rug aangezien het bij mij helaas nog niet helemaal eruit is.. Voel je de pijn constant?
Meiden, wat erg voor jullie. Ik kom jullie een hart onder de riem steken. Zoals jullie zien in mijn handtekening had ik 5 maart een miskraam en 3 weken later werd ik weer zwanger. Het kan dus snel gaan! Ik begon met 5 + 4 dagen te bloeden en met 6 + 2 weken kwam het vruchtje af. Het komt weer goed, echt... Sterkte met de verwerking.
@Sandana Bedoel je dat je die ronde gelijk een eisprong weer kreeg? Als het goed is zit ik nu op dag 3 of 4 Dan zou ik weer kunnen gaan spuiten
fliertje: ik was 7 weken bloeding goede echo.. 2 dgn later weer goede echo bij 10 weken 2 dgn geen hartactie.. gestopt bij 10 weken' bij 10 weken 6 dagen curretage en nee.. wij hebben echt ff kluspauze.. ben nog helemaal niet fit
@ daylinn ja, ik kreeg na precies 3 weken weer een eisprong. Cyclus van 35 dagen dus en ik zit tussen de 31 en 38 dagen in. Mijn lichaam is er niet van in de war geweest. Nu hopen dat het dit keer beter gaat, maar mijn gevoel zit in elk geval goed.
Weten jullie wat nou zo moeilijk is? Ik kan morgen meer puregon halen bij de apotheek en dus ook spuiten Wat ik heb gelezen is dat als je bloeding gestopt is dat je er weer voor kan gaan Mijn man zegt dat het niet verstandig is...
Hoi meiden, Wat fijn dat jullie een topic hebben geopend, ik was hier wel even aan toe. Dus, hier ben ik dan, ik heet ook Daniëlle . Ik ben 3 april begonnen met bloeden, heb 4 april een echo in het zkh gehad, kloppend hartje gezien, maar bloeden hield niet op en heb 2e Paasdag m'n vruchtzakje verloren . Heel verdrietig allemaal, ben er nog redelijk ondersteboven van. We doen zoveel mogelijk leuke dingen zodat ik mijn gedachte even kan verzetten. Fijn dat ik een aantal meiden op het forum heb gevonden die ook een beetje in hetzelfde schuitje zitten.
Meiden? Mijn buik word weer zo opgeblazen als dat het was voor de mk... Er waren 3 follikels die sprongen door de pregnyl Het kan zijn dat er nog een kindje zit... Maar stel dat dat zo is,mijn hcg was 58 en verloor een vruchtje... Weet iemand of dit wel kan?