Ik was van de tweede sneller in verwachting dan van de eerste. Beide keizersnedes. Maar nu dus gemier. Veel tussentijds bloedverlies. Laatst met de draagdoek( flink hard aangesnoerd) voelde ik dat er iets uitgeknepen werd. Vandaar dat ik aan een niche denk. Toen heel veel oud bloed gevloeid.
Ik heb een niche na een eerdere ks, deze keer zwanger worden duurde heel lang (ruim 2 jaar) en toen zijn ze daar met onderzoeken en kijkoperatie achter gekomen. Bij mij was het waarschijnlijk zo dat het zaad niet voorbij die niche is gekomen en na 1x IUI (met een spuitje dat voorbij de niche kwam) was het in 1 keer raak. De gyn vertelde mij dat waarschijnlijk heel veel vrouwen een niche hebben na een ks maar dat ze er meestal geen problemen door ondervinden dus vandaar dat de meeste vrouwen die het wel hebben het gewoon niet weten.
Ik heb een niche ,overgehouden na de ks van de jongste. Helaas ook herhaalde miskramen gehad ,of de niche de oorzaak is dat is niet zeker. Maar ik heb het sterk het vermoeden van wel.
ik had er nog nooit van gehoord. Maar sinds mijn tweede keizersnede heb ik wel elke maand tussentijds bloedverlies. Dit is echter met een inlegkruisje op te vangen en ook niet heel pijnlijk dus ik ervaar het niet echt als belastend oid.