Goedemorgen dames, graag jullie mening . Ik zou vandaag mijn NOD hebben als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen. Normaal gesproken begint mijn menstruatie met 1 dag een beetje bruin verlies en dan ca. 5 dagen echt bloedverlies met stolsels. Nu is het zo dat afgelopen woensdag (dag 26) het bruinverlies begon wat door ging op donderdag (dag 27) en op vrijdag overdag ook nog bruinverlies en 's avonds tijdens het sporten begon het bloedverlies. Dus ben er vanuit gegaan dat toen mijn menstruatie is begonnen. Vrijdagavond dus wat bloedverlies (niet veel in vergelijking met anders), zaterdag wat bloedverlies (ook wat slijmerig, maar geen stolsels) en gisteren was het bloedverlies al bijna niets meer en nu helemaal niets meer (zelfs niet tijdens de grote boodschap). Daarnaast heb ik gedurende de dag steeds last van steekjes in mijn liezen en gaat het zware gevoel/drukkende gevoel in mijn onderbuik niet weg (normaal is dat na 1 dag menstruatie weg). Wat denken jullie? Zou het een (hele late) innesteling geweest kunnen zijn? Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik trouwens geen bloedverlies gehad tijdens de innesteling. Dus daarom kan ik het mij niet zo goed voorstellen dat dat het is. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hoi! Ik weet niet zeker of een innestelingsbloeding meerdere dagen aanhoudt. Maar zo te horen is het bloedverlies minimaal geweest en afwijkend van je normale menstruatie? Heb je al overwogen om een test te doen? Vooralsnog lijken je symptomen niet heel sterk op een zwangerschap maar wie weet . Ik duim voor je.
Het kan gewoon je menstruatie zijn of eventueel een innesteling. Je zult het niet eerder weten, totdat je positief getest hebt.
Ik ga morgenochtend testen, maar ik ben benieuwd naar ervaringen. Waarschijnlijk lichte menstruatie, maar 2 dagen en licht ken ik echt niet. Bij de andere zwangerschappen had ik trouwens weinig kwaaltjes, dus dat zou niet raar zijn.
Ik heb 2 heeeeeele kleine stipjes bloed op mn wc papiertje gehad rond de innesteling, 3 dagen erna testte ik duidelijk positief Zou zoals gezegt idd testen, alleen zo krijg je duidelijkheid Succes
Ik heb 2 dagen zeer licht bloedverlies gehad en testte op de 2e dag zeeeeer licht positief innestelingsbloedingen kunnen wel een paar dagen aanhouden
Gewoon testen en anders als menstruatie beschouwen. Bij mij was innestelingsbloeding niets meer dan wat roze verlies. 1-2 dagen erna had ik een positieve test.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgenochtend testen en laat het weten. Ik ga zelf wel uit van een menstruatie, maar dan anders dan anders.
Vanochtend getest, maar duidelijk niet zwanger. Dus het is gewoon een menstruatie die anders is! Fijn om duidelijkheid te hebben .