Inspiratie gezocht! Wij hebben een beetje hulp nodig. De tweede is op komst (januari verwacht) en een jongensnaam verzinnen is ERG moeilijk. Onze zoon heet Rein en hier zoeken we een jongensnaam bij. De meisjesnaam hebben we al. Wij houden van hollands en niet te populair (geen top 100). Voorbeeldjes zijn: Faas, Diek, Tijl en Mels. Allemaal leuk maar DE naam hebben we nog niet gevonden. HELP!
Rein & Tibbe Rein & Sietse Rein & Sepp Rein & Siebe Rein & Sten Rein & Fons Rein & Ferre Rein & Jarne Rein & Diede Rein & Duuk Rein & Juul Rein & Rinze Rein & Roef
Voorkeur : rein & Chiel Rein & Dirk Rein & Harm Rein & Gijs Rein & Diek Rein & Teis Rein & Guus Rein & Karel Rein & Willem Rein & Chiel
OOh leuk!! Rein staat ook hoog op mijn lijstje! Faas vind ik er echt errug leuk bij!! Rein en Faas, klinkt super! aantal andere leuke zijn ook al genoemd(Sep, Jorn, Abel, Jop), maar misschien nog: Fes Fer/Ferre Mas Otis Olle Woes Sef
Wiebe Heike, Heiko Wessel Kai Alwin Diede Malte / Malthe Yorick Jurgen Walter Ebbe Floris Ewoud / Ewout Cas, Casper / Kasper Emil / Emiel Linus Olle, Ollo Jonas Lars Sven Pim Boris Arnoud Michiel, Machiel Joris Ben Sjors Flip Harm Sten Tilo / Thilo Ludo Marco Leo, Leon Xander Marnix Jorrit Sjoerd Jochem, Jochim, Jochen Marten Arne Erwin Dieter Johan Eduard Berend Marius Simon Jakob / Jacob, Job / Jop Willem Joep Teun, Teunis Koen / Coen Jos Chiel / Giel Siem Ties Wim Toon, Ton Guus Fons Koos Huub Kees Bent, Bernd Hugo Otto Bram Oskar / Oscar Viktor / Victor Joost Jasper Sander Lucas / Lukas Daan Sem Tim, Tom Jesse Jurre Fedde Hidde Menno Olaf Ivo Jelle, Jelte Abbe, Abe Douwe Tiede Wibo Benno Onne, Onno Maas, Mees, Moos Tuur Staas Kobe Broos Lowie Jef Mick Lex Max Timo Sepp Zef Fen Jelt Ese Bas Niels Luuk Niek Mark Stef Erik Wout, Wouter
Dankjewel allemaal, veel suggesties, maar pfff wat blijft het moeilijk. Sieb, Wout en Maas klinken erg goed. (maar om je kinderen nou Rein en Maas te noemen dat weet ik ook niet, wat vinden jullie?)
Rein en Maas zou ik niet doen. Wat vind je van Deen? Van jouw opties hierboven vind ik Sieb er heel leuk bij!
Nee Deen vind ik niet zo leuk. Andere erg leuke namen vind ik Peer, Ties en Ben maar ik heb bekende met die naam die net wat te dichtbij staan om die namen te kiezen.