41+ weken, wanneer komt die baby nu?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Xellepel, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Even van me afschrijven hoor.
    Mijn zoontje is geboren met 39+5 en nu met de tweede ben ik inmiddels de 41 weken gepasseerd.

Totaal geen voortekenen. Geen harde buiken, voorweeen, krampen, slijmprop oid. Strippen lukte gisteren nog niet omdat er geen ontsluiting was en de baarmoeder nog een tuitje was. Mijn lijf vind zwanger zijn prima geloof ik. Overigens heb ik ook helemaal geen klachten.

Maar ik ben inmiddels wel erg nieuwsgierig naar de baby. Ook wil ik graag thuis bevallen en die kans wordt steeds kleiner. Nu zaterdag weer een poging tot strippen en anders volgende week inleiden in het ziekenhuis.

Zijn er nog meer dames die al over de 41 weken zijn?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben nog niet zover maar wat vervelend zeg zo overtijd gaan, ik ben het nu al zat.
    Mijn eerste kwam bij 38+1 maar hier gebeurd vrij weinig.
    Hopelijk dient jou ukkie zichzelf nog aan.

3. shoshana

shoshana Niet meer actief

Ja ik was gister 41 weken. Dus nu net een dag erover heen. Zelfde verhaal als jou, geen klachten lichaamlijk. Ze hebben al een paar keer proberen te strippen maar er is nog geen ruimte. Ik wil dan niet thuis bevallen maar ook liever niet ingeleid worden. Ik heb nog tot zaterdag de tijd, hopen dat het vanzelf op gang komt. Mijn lichaam heeft alleen niet zo een haast ben ik bang.

Deel Deze Pagina