nicht date met 20 jaar oudere man

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik zou echt stomverbaasd zijn, en vervolgens woedend, als iemand zich met mijn liefdesleven zou bemoeien en zich geroepen voelt om dit tegen anderen te vertellen alsof het iets vreselijks is. :(

Het zijn haar keuzes zijn haar eigen verantwoordelijkheid. Daar heeft de buitenwereld niets over te zeggen. Het is bovendien aan haarzelf om te beslissen op welk moment ze een eventuele partnerkeuze deelt met haar omgeving, waaronder haar moeder.

2. Amare

Amare Niet meer actief

Het is een eerste date, laat het eerst op z'n beloop gaan.
    Veertigers zijn geen gevaarlijke mensen hoor!
    En als je nu achter haar rug op naar d'r moeder rent, weet je in ieder geval zeker dat ze je de volgende keer niets toevertrouwd.

3. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik heb sinds kort ook een relatie met een man die 18 jaar ouder is.. Ik ben 25 :) past gewoon veel beter bij mij en we zijn aan elkaar gewaagd! Age is just a number..

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haar moeder inlichten? Ben jij van de relatiepolitie ofzo? Ze is 24 geen 16 meer. Ze kan heel goed haar eigen boontjes doppen. En buiten dat vindt ik 20 jaar leeftijdleeftijdsverschil misschien wat afwijkend maar absoluut niet raar of onmogelijk. ..

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

De mijne 2,5 jaar jonger ;) Ach, ik val op groene blaadjes :D

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ken een paar gevallen waar het dus fout liep. In de leeftijden rond de 40/45 ging het allemaal nog goed. Maar toen de oudste tegen de 70 liep en de jongste(vrouw) 50 werd begonnen er problemen te komen. Man was niet zo vitaal meer en wilde graag thuis zitten, maar vrouw wilde nog op stap. De vrouw ging uiteindelijk op stap met andere mannen en hun huwelijk ging eraan. Dit is bij twee gevallen in onze kringen gebeurt.
    Dus ik ken de andere kant, die dus niet rooskleurig afloopt.

Ts: ik zou je nichtje wel wijzen op de gevaren van internet daten, maar ik zou niet haar ouders inlichten

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    @hoop
    Dan hebben deze stellen wel 20-30 mooie jaren samen gehad. Dat is toch mooi?

Iedere relatie heeft een kans om te stranden. Als dat een reden is om een relatie niet te starten, blijf je altijd alleen en mis je ook de mooie jaren samen.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja oke, maar het is dan voor de 70 jarige wel erg wrang om dan nog alleen achter te blijven. Reden: te oud.

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38

Ja idd, ik wist ook echt niet dat zo'n groot leeftijdsverschil gangbaar is, anders had ik dit topic waarschijnlijk niet eens geopend. Bij mij in de familie/omgeving rust er een taboe op een te groot leeftijdsverschil. Ok, weer wat geleerd :)

Trouwens, het is niets geworden. Qua gedrag was het een leuke man, maar ze vond hem toch te oud uitzien.

10. penseel

penseel Niet meer actief

Nou ja ( goed ) afgelopen. En ze heeft het zelf kunnen beoordelen.

Hier ken ik een stel dat 18 jaar in leeftijd verschilt maar dan andersom.

Hij is 41 en zij is 59!! En toch blijft het raar om naar te kijken mannen vrouwen groot verschil is makkelijker denk ik dan andersom maar een ding telt als ze maar gelukkig zijn dan doet leeftijd er niet toe.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als je het aan dr moeder gaat vertellen ben je best wel sneu bezig..

Kijk als ze nou 12 is en hij 36. oke. Maar komop. Ze is een volwassen vrouw. en het is niet aan jou om te bepalen met wie ze een relatie heeft

12. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bijzonder topic :)

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ze is oud genoeg om dit soort beslissingen zelf te nemen. maw. niet mee bemoeien. Ik zou er behoorlijk de pest van inkrijgen als mijn nicht achter mijn rug om zou gaan lopen lullen tegen m´n moeder. Laat haar dat zelf doen als ze de tijd er rijp voor acht. kan best zijn dat ze na een maand erachter komt dat het toch niet helemaal haar ding is, maar misschien ook wel. Het is in ieder geval niet aan jou om je hiermee te bemoeien.

14. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Ik vraag me dan af , voor degene hier met een veel oudere partner ( en dat zijn er in dit topic nogal wat...is jullie partner dan gescheiden?
    En zijn jullie een nieuwe start;)
    Niet flauw bedoeld hoor:)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik 20 jaar of ouder best veel leeftijdsverschil vind...maar goed wat maakt het uit wat ik vind.....

15. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee

Nee, mijn man is gewoon een laatbloeier. Hij is 18 jaar ouder dan ik maar hebben elkaar ontmoet toen hij 34 was.

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn man is gescheiden ja....

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn man is idd gescheiden...
    Vreemde vraag: "en zijn jullie een nieuwe start?" Ik snap dat je een leeftijdsverschil van 20 jaar of meer veel vindt, maar inderdaad, het is niet echt belangrijk wat een ander ervan vindt. ;)

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik snap best dat je het wat apart vindt hoor TS. Ik ben zelf 24 en ik zou het heel apart vinden als een vriendin van mij aan komt zetten met een 45 jarige man.

Zelf val ik absoluut niet op oudere mannen, dus misschien speelt het ook wel mee dat ik het gewoon niet snap, haha.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oe, dat 18 jaar ouder vind ik op zich niet zo raar, maar dat jij 16 was en hij 34... Of hebben jullie niet meteen een relatie gekregen?
    Maar goed, laat maar. Reageer maar niet ;) Je hebt je waarschijnlijk al vaak genoeg moeten verantwoorden en het gaat mij ook niks aan.

20. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ze is volwassen en mag doen wat ze wilt en staan waar ze wilt je hebt haar gewaarschuwd en dat is je goed recht maar voor de rest niet mee bemoeien.. ze ziet vanzelf wel als het niet goed gaat of toch niet zo is zoals ze dacht

Deel Deze Pagina