Meiden, even een vraagje. Ik ben op zoek naar een kistje maar weet niet zo goed wat ik moet zoeken. De gyn zei dat hij/zij ongeveer 7 cm is, kan ik dan een kistje gebruiken van 19x13x7cm ?
Ja, lijkt mij wel. Wij hadden toevallig nog een mooi kistje staan en hebben ons kindje daarin begraven, volgens mij was dat kistje van ons 21 x 14 x 7 cm. Ik neem aan dat de maten lengte x breedte x hoogte zijn, dus dan past het zeker. Ik weet verder ook niet waar je zoiets zou kunnen vinden ofzo. Moeilijk, je wil het toch heel mooi hebben allemaal.
Ja vind het ook lastig. Gaan vanmiddag in een dorp verderop kijken waar ze veel zelf gemaakte houten dingen verkopen. Anders wordt het online, en dan zit je weer met verzendtijd, weekend ect.
Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden naar jullie zin, want het laatste wat je nu wil is natuurlijk je hierover ook nog eens zorgen moeten maken .
Ja idd. Wil wel een mooi kistje voor hem/haar. Zo maak je je nog druk over hoe je het babykamertje gaat inrichten en zo zoek je een kistje uit...
wat dubbel is het toch allemaal...ik hoop dat jullie een mooi kistje kunnen vinden...heel veel sterkte! Wij hebben ons vlindertje van 11wk+6d in een mooi sieradenkistje begraven.
Liefdevol en persoonlijk afscheid nemen misschien dat je hier iets aan hebt, mijn moeder is mede oprichtster. heel veel sterkte