dit is zo leuk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door inkie1980, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    dit is echt leuk.
    ik heb zo'n anglsound...geweldig apparaat
    ik zit nu met dat ding op mn buik.en heb m aan via de stereo van mn pc (dolby suround :D :D )
    en ik hoor de kleine bewegen en steeds als ik m hoor bewegen voel ik t ook. ik voel dan echt harde tikjes in m buik soms.je voelt en hoort dan ook dat t zich soms draaid....
    (dan hoor je t hartje en dan is t weer ff weg.en ik voel dan echt iets van binnen langs mn baarmoederwand glijden)
    dit is zo mooi!
    en ook leuk voor mn vriend.want die voelt niks maar hoort t wel en vindt t grappig dat als hij wat hoort,dat ik t voel bewegen...
     
  2. Niet meer actief

    Ja gaaf he, ik heb hem ook, mijn man en ik hebben ook nog even geluisterd vandaag!
    veel luisterplezier nog!
    groetjes, anita
     
  3. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ja he
    dank je jullie ook he..
    horen jullie ook die geluiden van bewegen?of alleen t hartje?
     
  4. Niet meer actief

    ja dat bewegen kun je ook wel goed horen, maar ook allerlei rare geluidjes uit je buik,/darmen.
    Mijn man probeerde het ook bij zichzelf om te vergelijken, maar die hoorde natuurlijk niks, hahaha! :)
     
  5. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    haha ja wij hebben t op de hond geprobeerd maar zit alemaal haar natuurlijk dus hoor je niks..
     
  6. Jessy25

    Jessy25 Actief lid

    1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    ik wil er ook een hebben.....
     
  7. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    maar als je gelijk voelt schoppen o.i.d.en tegelijk dat geluid hoort weet je dat t je darmen enzo niet zijn
     
  8. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    kijkshop 45 of 50 euro
     
  9. Niet meer actief

    ik heb hem bij wehkamp besteld!
     
  10. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik denk dat ik er maar eens moet gaan aanschaffen mensen, hahahaha
     
  11. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ik heb hem aangeschaft bij 10 weken omdat ik toen last had van bloedingen etc en er erg onzeker van werd. Gelukkig is alles goed gegaan.
    Ik heb hem met veel plezier gebruikt maar sinds ik de baby de hele tijd voel schoppen gebruik ik hem amper, alleen wanneer hij een paar uur niet van zich laat horen en die onzekerheid weer naar boven komt drijven.
    Ik heb het idee dat de beeb het helemaal niet zo leuk vindt de angelsound want hij schopt er altijd tegen aan (wat wij weer lachwekend vinden).
     
  12. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    vanaf wanneer kan je die gebruiken?
     
  13. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Ik heb hier ff een vraagje over?
    Ik heb wel eens gelezen dat dit slecht is voor de baby?
    Ik weet niet waarom, maar hebben jullie hier iets over gehoort?
    Of hebben jullie het gevraagt aan de verloskundige/gryno?

    Mij lijkt het ook geweldig hoor, je kunt lekker thuis luisteren. :D
    Je hoeft niet meer af te wachten tot je voor controle komt! Je kunt luisteren wanneer je wil.

    Zelf zou ik niet weten waarom het slecht zou zijn, het gaat toch eingelijk hetzelfde als met die van de verloskundige.. of heb ik dat mis?

    groetjes!
     
  14. Lexje

    Lexje Lid

    10 mei 2007
    44
    0
    0
    Ik heb het aan mijn VK gevraagd en die vertelde mij dat het slecht is voor je kindje. Door de golven die het apparaatje veroorzaakt verwarmt de omgeving van je kindje nogal en dat is niet prettig voor de kleine en ook niet gezond. Daarom reageren sommige baby's er ook zo heftig op.

    Daarom luisteren ze ook maar kort naar het hartje is mij verteld. Ik heb hem om die reden niet aangeschaft.

    Bovendien kan je je VK er (onbedoeld) extra werk mee bezorgen. Daar dat je kindje in het begin zeker nog veel beweegd en weg beweegd zeg maar, kan niet iedereen het hartje snel vinden. In paniek bellen ze dan naar de VK en die moeten dan weer gerust stellen etc.
     
  15. Niet meer actief

    Ik denk echt niet dat het slecht is hoor!
    Het werkt precies hetzelfde als bij de verloskundige alleen is dit apparaatje volgens mij minder sterk.
    van de site:

    Het gebruik van de Angelsound (doppler) is volkomen veilig. Het geluid van de baby wordt geregistreerd door de ultragevoelige contactmicrofoon. De Angelsound zendt geen golven uit en gebruikt geen gevaarlijke spanningen en dus kun je de Angelsound zo vaak gebruiken als je wilt.

    Dit produkt heeft een CE keurmerk. Het is volkomen veilig en geschikt voor consumenten en mag in geheel Europa verkocht worden.

    als je overtuigd bent, het is zo Gaaf! om thuis te luisteren. Ik word er lekker rustig van!
    Nou groetjes, anita
     
  16. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja leuk he!
    Ik hoor ook echt heel duidelijk de schopjes ermee.
    Zoooo leuk om te doen!
     
  17. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    12 weken maar wij hoorde het hartje al bij 10 weken toen we het voor het eerst gebruikte. Ligt net eraan hoe je beeb ligt, hij zit dan nogal laag natuurlijk achter je schaambot.
     
  18. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    naar mij idee kan t geen kwaad nee.
    t gaat idd niet op geluidsgolven geloof ik.t is echt een microfoon .als je er met je hand overheen gaat maakt ie al geluid.
    een woordt geweldig is t
     
  19. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb het aan mijn VK gevraagd of het kwaad kan, omdat ik haast niet zonder dat ding kan.
    Ik deed het eerste iedere dag, en nu iedere woensdag en iedere zondag, omdat ik mezelf anders helemaal gek maak.
    Maar mijn VK zei dat het geen kwaad kan, als je het niet meer dan 1 keer per dag doet en niet langer dan 10 minuten.
    Maar of dit is om mezelf te beschermen, of dat het anders wel slechts is voor de kleine dat weet ik niet.
     
  20. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    2 weken geleden wist ik zeker dat ik hem ook wou gaan kopen, bij kijkshop geloof ik 41 euro,...
    maar ook ik hoorde dat het niet echt goed was om steeds te gebruiken.
    een paar dagen begon de kleine te schoppen, dus nu voel ik hem steeds , dus ben wel gerustgesteld, ik heb er dus maar vanaf gezien
     

Deel Deze Pagina