Jeeeeeeee, wat heftig! Je voelt je niet lekker, gaat naar de HAP en je bent dood... Sterkte! Vooral voor haar man en kindje. Vreselijk!
Het was niet mijn bedoeling om een discussie te starten over geloof en nu vind dit toch plaats. Ik zal er verder niet veel over zeggen, maar het zit me toch ontzettend dwars. Maar ik heb net begrepen dat het een overtreding van de regels is om over geloof te praten. Dus bij deze een soort van aanpassing van mijn berichtje. Dan mag ik alleen nog maar zeggen: Geen woorden voor; Heel veel sterkte met dit verlies.
Wat afschuwelijk - een nachtmerrie, maar dan in het echt. Ik wil jou, je familie, haar kindje, allemaal, heel erg veel sterkte toewensen, voor nu en de komende tijd. Gecondoleerd
Ik heb mijn mond gespoeld........ Is ook niet het juiste moment om er over te beginnen. De ts heeft hier ook niks aan. Verder sluit ik me aan bij troetelbeer.
Gecondoleerd met dit verlies! Op zo'n momenten wordt je toch altijd wel weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe snel een leven voorbij kan zijn.
Gecondoleerd meid, ook voor de rest van de familie! wat een verschrikkelijk bericht! Weten ze al een oorzaak? Heel veel sterkte!