Gecondoleerd, wat een vreselijk nieuws! Zo jong, en dan nog mama ook... Het is soms niet te bevatten waarom sommige dingen gebeuren he...
Dat begrijp ik ook niet. Maar wat afschuwelijk TS. Veel sterkte voor jou en de familie. Wat vreselijk triest... Weten ze een doodsoorzaak dan? Of gaan ze dat allemaal nog onderzoeken?
Wat heftig, zo jong nog en een kleintje van 1jaar...Mijn zoonntje is ook van aug 2009 en krijg echt kippevel en tranen rollen over mijn wangen...arm kindje zonder mama nu al Heel veel sterkte en gecondoleerd !!! (K)
ze vermoeden een hartstilstand er wordt nog onderzoek gedaan begrafenisondernemer is nu met haar ouders en man aan het praten afwachten dus
Wat moet hún wereld instorten zeg! Sta je daar bij het lichaam van je gisteren nog springlevende dochter/ vrouw
we willen samen met schoonouders en zwager en schoonzusje advertentie in krant zetten maar wat zet je er in?
Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Ik ben zelf ook 25 met een zoontje van aug 2009. Verschrikkelijke gedachte dat hij het zonder zijn mama moet doen. Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.
Allereerst gecondeleerd! Wat vreselijk. Heel veel sterkte voor de komende tijd toegewenst. Over een advertentie: Je gaat op zoek naar een leuke tekst/gedicht. Daarbij kun je nog wat persoonlijke woorden/zinnen bijzetten Onderaan al jullie namen.