Brrr wat vreselijk! Arm kindje heeft geen mama meer en haar man/vriend is zijn vrouw/vriendin veel te jong verloren. De rest van de familie natuurlijk ook. Vreselijk is ieders nachtmerrie natuurlijk. Heel veel sterkte !
Jeetje wat verschrikkelijk. Ben zelf maar 4 jaar ouder en ook een kleintje van aug 09. Moet er niet aan denken dat dit kan gebeuren, zo jong en zo in de bloei van het leven. Heel veel sterkte de komende tijd.
ze is woensdagavond om 23u ur naar de huisartsenpost gegaan met klachten aan haar nek en spugen huisarts heeft haar naar huis gestuurd. Man werd om 530 uur wakker en toen ademende ze al niet meer echt, 112 gebeld en 45 min reanimatie. Ze blijkt aan hersenvliesonsteking te zijn overleden. Volgens mij is die arts nalatig geweest. Woensdag is afscheid nemen, crematie en condeleren.
Jeetje meis, gecondoleerd! En wat die arts betreft, ik moet zeggen dat ik het idd erg slordig vind. Ik heb zelf hersenvliesontsteking gehad, en mijn arts was gelukkig van begin af aan erg alert. Ik lag (gelukkig) snel in het ziekenhuis en bij mij waren ze er dus op tijd bij. Als je dan zo leest dat iemand zo weer weg wordt gestuurd en dan overlijd.... Jeetje, geen woorden voor!
Jeetje wat vreselijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte.... Ik ben zelf 25, raar idee...... En inderdaad erg slordig van die arts!
Wat vreselijk. En die arts...ppffff.. die had toch actie moeten ondernemen denk je dan.. Nou heel veel sterkte met alles! Vreselijk traumatisch voor die man ook... om je vrouw zo te vinden naast je in bed . bah . om kippenvel van te krijgen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte aan jullie familie.. Wat vreselijk dit Heeft de naaste familie al met die arts gesproken?