Dreumes drinkt veel 's nachts, opzoek naar herkenning?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LovelyDK, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Herkent iemand zichzelf in de titel?

Mijn zoontje drinkt zeker 3 á 4 kleine difrax flesjes water leeg snachts... als ik hem het flesje niet geef is het 1 groot drama, huilen en schreeuwen en zéker niet meer slapen!

Ben niet op zoek naar reacties als dat ik het hem maar af moet leren, moet laten huilen e.d. maar meer op zoek naar mensen die dit herkennen???

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nee, sorry LovelyDK, ik herken het zelf niet. Wel echte nachtvoedingen natuurlijk.

Mijn moeder vertelde me eens dat ze bij mijn zusje 's avonds laat altijd een flesje water in d'r bedje zette....

Misschien kan je er een colafles met water inzetten met een sportdop :)? Of een jerrycannetje?

3. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Ik herken het wel! Onze man drinkt ook altijd heel veel 's nachts. Een fles van 250cc is altijd leeg 's ochtends.... Moet jij er ook zo veel uit 's nachts om hem te laten drinken? Ik heb al eens geprobeerd om de lucht vochtiger te maken. Dacht dat hij misschien een droge mond had, maar dit helpt ook niet.

Hier is het ook drama als hij zijn flesje niet krijgt. Dus dan sta ik toch maar liever op. zal ooit wel een keer overgaan....

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier pakt Thirza nog steeds nachtvoedingen. Maar hier dus echte melk, geen water :)
    Zou het bij K niet te maken hebben met z'n oren en neus?
    Dat het straks misschien beter is als hij de buisjes heeft?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    heeft mijn dochter ook een tijdje gehad. Ik heb het altijd als een vorm van troost gezien. Ze werd er iig erg rustig van.
    Hier ging het over toen ze uit een rietjesbeker moest drinken 's nachts, dat vond ze blijkbaar teveel moeite dus nam ze met een enkele slok genoegen.
    Lastige vond ik in die tijd dat ze heel vaak nat wakker werd van het vele drinken en ik 's nachts ook moest verschonen

6. LovelyDK

Pfoe eindelijk meer mensen die het kennen haha..
    Mamvanjason ik moet hem ook zeker 4x per
    nacht laten drinken en idd sidmick hij is dus ook vaak nat sochtends en moet hem snachts altijd verschonen

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier red ik het net aan op de huggiesluier... Pampers lekt door, (ondanks de 12 uur droog garantie, maar OK: misschien moet je dat ook niet meer verwachten als je dreumes 4 keer drinkt 's nachts ;)).

8. LovelyDK

Nee ik denk dat geen 1 pamper zoiets aankan hahaha.. huggies en pampers zijn hier allebei niks.. de kruidvat pampers gaan het beste...

En idd Rozemarijke ik hoop dat het na zijn buisjes & neusamandel verwijderen beter wordt...

9. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hier ook een stevige drinker ;)

Vanaf een uurjte of 4 smorgens is het raak. Drinken, en nog eens, en nog wat, etc. Ze krijgt bv en ligt bij ons in bed. kVind het niet heel erg dat ze zo vaak komt (ze kletst dan half slapend heel schattig), maar ik lig graag ook eens op mn andere zij ;)

Plassen doet ze overigens pas als ze wakker is, maar dan wel meteen zoveel dat we op tijd moeten verschonen anders is alles nat.

Ach, zal wel weer over gaan hoor.

10. adi

adi Niet meer actief

Dat van water drinken herken ik heel erg in mijzelf. Ik weet niet of ik het zo jong ook deed, maar ik heb heel mijn leven 's nachts vaak water gedronken. Mijn moeder was ook radeloos, dacht op gegevenmoment dat ik suikerziekte had, amandelen, weet ik veel wat. Maar ik was kerngezond. Ik had ook geen honger, alleen dorst.

En misschien geen geruststelling, bij mij is het nooit overgegaan. Nog steeds gaat een vol flesje water per nacht leeg. Alleen komt niemand die meer vasthouden voor me ;)

11. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Mijn collega's zoontje dronk ook heel veel en had ook veel zware plasluiers. Hij groeide echter niet heel goed. Dit ventje blijkt suikerziekte te hebben. Hij brulde ook constant, ze had alle oorzaken afgestreept en liet hem vervolgens maar huilen. Ze wist het ook niet meer op een gegeven moment. Achteraf stierf dat ventje gewoon van de dorst. Hier heeft ze het nu nog moeilijk mee, dat ze hem toen maar liet huilen omdat ze dacht dat het aandacht vragen was. Suikerziekte komt niet veel voor bij kleintjes van 1 jaar oud en ik wil je ook niet bang maken of zo, maar ik zou het wel in de gaten houden als het buitenproportionele vormen gaat aannemen.

12. LovelyDK

Ja maar wat zijn buiten proportionele dingen dan? Ik vind 1 flesje al niet normaal!
    Heb hem vannacht laten huilen met het geweldige resultaat dat we alweer een halfuur beneden zitten allebei ondertussen in tranen!

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor ons meiske is nu bijna 4 en heeft nogaltijd drinken mee naar bed. maar ik had dit zelf vroeger ook en heb het nog steeds. ze vind het nu wle wat lastiger want heft nu een fles waar ze eerst stevig op een knop moet drinken wil ie losgaan en dat helpt wel wat maar anders dan kunnen we soms wel 4 keer een nieuwe maken.

Deel Deze Pagina