Nichtje heeft relatie met mijn ex!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1980, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja hoor dat mag je vragen, onze relatie heeft 2,5 jaar geduurd waarvan we 1 jaar samen woonde en nee hij heeft het niet uitgemaakt helaas was hij het niet eens met mijn beslissing en heeft hij er lang over gedaan om het te accepteren, en dat weet ik dmv maanden lang blijven bellen, iedere keer had hij wel iets gevonden in huis wat nog van mij was, dat kwam hij dan langs brengen of vroeg of ik het op wilde halen. ineens ging hij stappen in dezelfde kroeg als ik enz enz. Dat is allemaal gestopt toen ik mijn huidige man leerde kennen en hij hem "vriendelijk"verzocht heeft daar mee te stoppen.

Dus nee, ik was degene die er klaar mee was!

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    bedankt.. wordt me nu al iets duidelijker.. is er een kans dat hij het met haar aanpapt om bij jou in de buurt te zijn?

3. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Nou dat kan ik me haast niet voorstellen aangezien we alweer 7 jaar verder zijn maar daar had ik nog niet aan gedacht...hahaha

en dat hoop ik niet voor mijn nichtje maar je kan wel zeggen dat ik daarna echt wel klaar met hem was....en dan nu dit....

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik kan me best iets indenken bij j'n gevoel... eerst zegt ze dat ze niets van wil weten bla bla bla en dan ineens BAAAM... foto... ik had ook zo'n nicht... tijdens mijn relatie met mijn ex niets anders dan mijn ex zwart praten, hoe kon ik iets in hem zien.. etc etc... en toen het later over was duurde het nog geen 2 weken voordat zij bij hem in bed lag... Ik denk dat de klap dus harder aankomt wanneer iemand eerst zegt dat het "not done" is en daarna toch ineens.. en waarom verteld ze jou dat hij interresse heeft in haar maar verteld ze niet dat ze later toch gaat daten... denk dat het anders was geweest als ze "open kaart" had gespeeld... nouja ik hoop dat alles los gaat lopen... succes

5. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het wel opvallend dat mensen toch het idee hebben dat ze haar ex niet kan loslaten of geen nieuwe liefde gunt of iemand zijn liefdesleven wil bepalen.

Ik lees namelijk dat to zelfs nog heeft gezegd tegen nicht toen haar wer verteld dat ex op date wilde met nicht van "ok, dat kan gebeuren toch?" ik vind dat een normale instelling! Echter begon nicht een heel verhaal te houden dat ze het een belediging vond, walgelijk etc. Tsja en vervolgens leest to op internet dat ze daten.. Ik zou dan ook zoiets hebben van het zit me niet lekker. Was het nou echt teveel gevraagd van nicht om te zeggen van "hoi nicht, ik weet wat ik laatst zei over je ex maar ik heb me eigenlijk bedacht en wil hem beter leren kennen en daten. Ik vraag je niet om toestemming maar wilde het je wel even laten weten zodat je er niet via via achterkomt! Je zei laatst zelfs dat het kon gebeuren, en hoop dat je er nog zo in staat"

Dat heeft niks met ex te maken maar des te meer met de nicht.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nou daar kan ik me echt niet druk om maken hoor... en zeker niet als jullie relatie al 7 jaar geleden is!

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Jij begrijpt precies wat ik bedoel......

8. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik begrijp je romy! Ik zou daarom ook adviseren om het los te laten en je schouders op te halen. Nicht zit blijkbaar anders in elkaar of staat er niet bij stil dat het zo over kwam. Veel geluk met je huidige partner en zwangerschap!

9. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Bedankt!!! en ik laat het ook echt wel los maar was zo verbaasd gister......Ik heb genoeg dingen in mijn eigen leven om me druk over te maken.
    maar valt me erg tegen van m`n nichtje en denk dat ik daar het meeste moeite mee heb.

Liefs

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik moet zeggen dat ik ook wel snap dat het even slikken is als je (op die manier) met zoiets geconfronteerd wordt.

Ik heb mijn ex ondertussen denk ik al zo'n 8 á 9 jaar niet meer gezien. Gewoon geen contact meer. En dat is niet omdat ik nog negatieve gevoelens tegen hem heb ofzo, maar ik heb onze relatie en dat deel van mijn leven gewoon afgesloten. Het is klaar. Ik heb er totaal geen behoefte aan om nog contact met hem te hebben, omdat dat in conflict staat met het feit dat ik het afgesloten heb.

Als ik dus ineens weer regelmatig contact met hem zou 'moeten' hebben, of over hem zou horen praten, omdat een vriendin / familielid contact met hem heeft, zou ik dat niet fijn vinden. Dat betekent nog niet dat die ander iets doet wat niet door de beugel kan, het is alleen mijn gevoel.

11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    ik kan het me voorstellen dat het even slikken is om geconfronteerd te worden met het verleden maar het is je EX en je anderen niet verplichten om niets met hem aan te gaan.
    ( als hij je nu mishandelt heeft of vreemdgegaan is met die nicht vindt ik het een ander verhaal)

Wil je er niet mee geconfronteerd worden. blokkeer haar op facebook.

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    De manier waarop is idd niet netjes, maar verder denk ik ook een ex is een ex.
    Ik ben getrouwd met de ex van mijn zusje.
    We hadden elkaar jaren niet gesproken of gezien en via hyves kregen we weer contact en zo begon het.
    Mijn zusje vond het eerst ook not done en we hebben in het begin ook geen contact gehad.
    (Heb wel verteld dat we contact hadden en dat hij bij mij is geweest)
    Op een gegeven moment zijn we gaan praten en uiteindelijk is het weer goed gekomen.
    Hun relatie was toen wij wat kregen ook 8 jaar geleden en zij was vreemdgegaan.
    Ze hebben ook samengewoond en waren 2 jaar samen.
    Het overkomt je en ik had het gevoel dat dit serieus was, dus wilde het ook niet laten lopen en dat blijkt ook zo te zijn.
    Achteraf had ik het anders aan moeten pakken, want heb toen te weinig aan haar gevoel gedacht, maar heb geen spijt van mijn beslissing toen.
    Mijn zusje en mijn man gaan goed met elkaar om en maken soms nog grapjes over vroeger en halen herinneringen op, terwijl ze dus niet leuk uit elkaar zijn gegaan.
    We wonen in het huis waar ook zij heeft gewoond, maar ik heb er geen problemen mee.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat maakt het uit? Ik begrijp het niet.

14. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    o dat heb ik dus ook
    hele bonje over gehad ik moest het maar acepteren zeiden ze dan..
    kan hem nog niet zien of luchten haha:p
    aangezien hij tegen mij zei dat die ziek op bed lag dus ik dacht nou ga ff lekker de stad in
    en dan kom ik hem en me nichtje zoenend tegen..
    bwuah
    misselijk werdt ik er van
    maargoed..:]
    nu heb k de liefste vriend van de wereld;D

15. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik zou ook not amuzed zijn! Elke relatie heeft zo zn dingen. Ik zou t niet op prijs stellen als mn ex alle dingen die gebeurd zijn in de relatie aan mnd nichtje zou vertellen. Bijvoorbeeld hoe ik was in bed, de ruzies eb waar ze over gingen. Jij word sowieso een gespreksonderwerp bij hun

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Daar zou ik dus echt niet aan moeten denken zeg,ook niet als man of je zus.

17. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik vind het dus wel raar en ik zou het zelf dus ook echt niet leuk vinden.

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Amen! En ik heb ook echt geen gevoelens meer voor mijn ex maar ik zou toch ook niet blij zijn als mijn nichtje ineens met hem aan komt zetten.. Tuurlijk kan ik hun niks verbieden maar dan mag ik het toch nog wel niet leuk vinden, en TS dus idem dito..

19. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    echte liefde houd je niet tegen, dat gebeurd, maar je nichtje had wel eerlijk kunnen zijn, misschien was ze bang voor je reactie en probeerde ze het uit de weg te gaan, maar lukte dat niet, maar dan had ze het wel eerlijk kunnen zeggen tegen je, ipv het op facebook te knallen

20. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik snap je punt en reactie!

Ik was 13 toen ik verkering kreeg met mijn eerste vriendje! Wat wij hadden is heel bijzonder, ik ben voor hem weggelopen van huis, en we hebben het heel moeilijk gehad omdat we elkaar niet mochten zien! Hij ging blowen, en na anderhalf jaar kon ik er niet meer tegen en heb ik het uitgemaakt! 4 a 5 jaar later heeft hij een relatie gehad met mijn nichtje, waarmee ik als zusjes ben opgegroeid! Zij gebruikte hem, dat vond ik nog t ergste, en was blij dat het uit was!

Ik heb sinds een paar maanden weer contact met mijn ex en heb hem.dit keer van de drugs en alcohol afgeholpen! Ook mijn nichtje heeft cobtact met hem, en hun relatie blijft me steken! Moet ik wel zeggen.... Ik voel nog steeds meer voor mijn ex dan goed is voor mij en mijn huwelijk! Gelukkig is het alleen skype-contact en weet ik dat ik weer alles op zou moetrn geven voor hem, wat ik er niet voor over heb!

Maar goed, ontopic, ik negrijp precies wat je bedoeld!

Deel Deze Pagina