Nichtje heeft relatie met mijn ex!!

Discussion in 'De lounge' started by Romy1980, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    1,642
    1
    0
    Hilversum
    Begrijp het wel ja
    Zou not amused zijn is idd een soort van ongeschreven regel ik zal ook nooit met de exvriendjes van familieleden of vriendinnen iets gaan doen (blij dat we totaal andere smaken hebben hahahaha)

Een ex is idd een ex en als iemand waar je mee omgaat met je ex aan komt zetten komt je ex weer ongevraagd in je leven
    no thanks

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zou er ook geen punt van maken, als het nou net 2 weken over zou zijn tussen jullie , ja dan is het raar maar 7 jaar. adem in adem uit en ga verder met je eigen leven.

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind die ongeschreven regel over het algemeen maar onzin. Tenzij het net uit is en je zou nog erg verdrietig zijn vind ik het een ander verhaal. Maar het is allang uit, nooit echt ruzie gehad, dus wat is het probleem? Gun je nichtje de liefde. Ik vind het een beetje raar dat nichtje niet met je ex mag gaan, omdat jij hem dan tegenkomt. Je bent een volwassen vrouw, zet je eroverheen. Ook al zal het in het begin misschien een beetje ongemakkelijk zijn.

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Hallo dames,

de meningen verschillen nog al, ik zal deels onredelijk zijn en deels niet.
    Bedankt voor jullie antwoorden heb er nog is goed door over na kunnen denken maar ik blijf bij mijn mening.
    Het contact met haar zal niet tot nauwelijks meer zijn, zolang zij met hem is heb ik daar geen behoefte aan en bij elkaar zullen we al helemaal niet meer komen want man man en ik zitten daar niet op te wachten.
    Vindt het erg jammer dat er dames zijn die denken dat er gevoelens voor hem in het spel zijn.....jullie hebben duidelijk mijn verhaal niet goed begrepen....
    In ieder geval bedankt!!!

Liefs

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    2,602
    1,061
    113
    Hier
    ik heb niet alles gelezen, maar je hebt nu toch een kind en inverwachting van de volgende??? leven en laten leven. life goes on

6. Aviya

Aviya Niet meer actief

Heeft je pa/ ma niet geleerd om je oude speelgoed aan de minder bedeelde onder ons te vergeven...:D

Als mn nichtje een vent had gehad en later zou die bij mij aanpappen... no way, kan wel beter krijgen ;) (als ik zou willen, alleen ben ik nu bewust alleenstaande mams:))
    Maar nee ik vind het nog steeds not done om een afgelikte boterham van mn nichtje/ vriendin over te nemen (sorry voor mn cru bewoording)

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Tuurlijk gaat TS verder met haar leven,maar ze is niet verplicht om haar nichtje incl ex in huis te ontvangen of wat dan ook.

TS: ik snap je heeeeel goed!Hij is niet voor niets je ex!

8. Survivor

Survivor Bekend lid

Oct 23, 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Zelf vind ik het ook zeker iets wat niet klopt. Wat zeg ik, zelfs een extreem walgelijk idee om iets met een ex van 1 van mn nichten/nichtjes te beginnen. Heb aardig wat nichten/nichtjes, maar gelukkig hebben we kwa 'smaak' in mannen een heel ander type waar we op vallen.
    Dit is 3 jaar terug ook mn redding geweest toen bleek dat de ex van een nichtje van me verliefd op mij bleek te zijn. Jasses! Geen denken aan.
    Dus groot gelijk dat je het ook niet vind kunnen, hoe lang het dan ook geleden mag zijn.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kan me er niet druk om maken.

Mijn beste vriendin heeft ook een relatie met mijn ex.
    Ze kregen 2 jaar na dat wij uit elkaar gingen wat met elkaar.
    Nu zijn het mijn 2 beste maatjes en die van mijn man ook!

Waren zelfs elkaars getuigen op de bruiloft hahaha.

10. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Het zou me niks kunnen schelen.
    Mijn zus heeft al een paar jaar een relatie met mijn ex, ze wonen ook samen.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Liefde laat zich niet dwingen. Op het moment dat hij haar benaderde zal ze misschien nog niet verliefd op hem zijn geweest en niet van plan zijn geweest om wat met hem te beginnen, maar dat kan toch zijn omgeslagen?
    Probeer er niet zo'n big deal van te maken en de situatie op jezelf te betrekken. Misschien past hij wel veel beter bij haar en maakt hij haar gelukkig. Prima toch? zolang ze maar happpy is. Misschien ook niet en zal het sprookje snel over zijn.

12. Dana

Dana Niet meer actief

Ik snap dat nooit zo dat een ex voor een ander not done zou zijn, ik vind het niet redelijk om je ex nog te claimen als de relatie al over is, ex betekend dat het over en uit is. Dat je vriendin eerst doet alsof ze niet geïnteresseerd is dat is niet tof nee maar jij mag voor hun niet bepalen of ze wel of niet wat met elkaar hebben.

Share This Page