Hallo, wij gaan een foto sessie doen van de kinderen door een professionele fotograaf. Maar.... Hij doet het alleen digitaal en je krijgt dus een CDROM. Nu is mijn vraag waar kun je het beste deze foto,s af laten drukken op Canvas? Hema is goedkoop maar wat is de kwaliteit?
Hema kwaliteit is prachtig eveneens als herinneringoplinnen Voordeel is dat bij Hema het ophangsysteem erbij zit en bij herinnering op linnen niet
Herinneringenoplinnen.nl heeft een zeer goede prijs-kwaliteits verhouding. En je hebt het lekker snel in huis
Wij hebben één bij herinneringen op linnen weg en één bij topdoek. Allebei door dezelfde fotograaf gemaakt dus kwaliteitsverschil qua foto's zijn er niet, maar de canvasprints van topdoek is vele malen mooier dan die dan.herinnering op linnen ondanks dat die van topdoek 120x80cm is en de andere 30x60 En topdoek is ook nog eens goedkoper!!
Hier ook goede ervaringen met herinneringen op linnen. 4 jaar geleden de eerste gekocht en is nog steeds heel mooi!
wij konden niet kiezen uit de foto's en hebben bij www.easycollage.nl een mooi doek gemaakt! Top service daar! De eerste had een vlek en kregen kostenloos een nieuwe terug en die andere konden we wel houden. (kan ik me pa ook blij maken)
Ik bestel ze ook altijd op herinneringenoplinnen. Één doek heb ik nu bijna vijf jaar en hij is nog even mooi als toen ik hem net had.
Uw foto op Canvas, Aluminium, Kunststof en Acryl Glas. Canvassite.nl Mooie kwaliteit en goede service. Had een grote canvas (100x70) met kras. Ik stuurde een mail, binnen 2 dagen stond er een nieuwe op de stoep.