Dat ooms en tantes niet voor het eten worden uitgenodigd vind ik niet meer dan normaal. Ik vind dit meer voor ouders, schoonouders, broers/zussen en goede vrienden. Maar begrijp ik goed dat de ene broer wel naar het feest mag komen en de andere wel? Dat zou ik nl wel erg vreemd vinden. Mijn neef is een aantal jaar geleden getrouwd, wij hebben goed contact en werden uitgenodigd voor ceremonie en feest. Sommige andere nichtjes waar hij geen contact mee had werden niet uitgenodigd. Tijdens het eten hebben we met ooms en tantes een restaurant opgezocht en zijn toen terug gegaan. Wij moesten ook 3 uur rijden. Het is hun bruiloft dus hun keuze. Het is aan jullie dut te respecteren en te kijken wat de band jullie waard us en beslissen wel of niet te gaan.
Goed gedaan! Meestal voel je zelf ook best wel aan of iets een vergissing moet zijn toch? Alvast heel veel plezier gewenst!!
Gewoon gaan. Het is aan het bruidspaar te bepalen wioe ze uitnodigen, het is toch al erg leuk dat je er bij mag zijn. Niet gaan omdat je ook op het feest wil komen is kinderachtig vind ik.
O dat heb je goed opgelost. Snap zeker dat je hebt gebeld. Sowieso altijd beter om te blijven praten. Wij hebben vandaag een uitnodiging gekregen voor een bruiloft voor de hele dag. Dus de ceremonie ( jawoord) en het feest. ( diner zal wel voor de familie zijn) Maar zo vaak zien we ze helemaal niet en misschien is het wel wat vreemd om naar de ceremonie te gaan. Feest zijn we natuurlijk altijd voor in ( vooral leuke kleren kopen...)