hoi hoi denk zet mijn vraag hier even neer ik zie allemaal van die oudere kindjes met een grote speen lopen mijn zoontje is nu bijna 14 maand maar de speen van 12+ stopt hij helemaal in z'n mond vind het gewoon eng laats moest ik hem er helemaal uithalen ziet er ook erg klein uit maar zie nergens spenen die groter zijn dan die van 12+ groetjes marline
Mijn dochter heeft altijd een mam-speen, zijn geloof ook spenen van met een redelijk groot 'schild' aan de buitenkant.
ok hebben jullie kindjesdat niet dat de hele speen met schild in de mond gaat? ohja dice heeft altijd spenen van bibi geloof ik
marline bibi gaat idd niet verder dan 12+.... Ik heb hier zelf altijd difrax of prenatal eigen merk... deze zijn dan ook hard en kauwen ze minder snel kapot... Maar ze mag der speentje alleen met slapen....
hey nikster die van prenatal gaan wel verder dan 12 maand? of ook niet dice wil hem snachts niet haha alleen met inslapen overdag wil hij hem juist meer
marline die van prenatal zijn 12+ maar zijn erg groot vind ik zelf... ook zijn ze gevuld net als de difrax 18+ spenen
aaah ok dan maar morgen ff naar prenatal fietsen maar is die wel plat of zjin dat van die hele ronde spenen???
heb vanmiddag een speen van difrax gekocht vanaf 12 maanden leek groter dan die van bibi maar nu hield ik ze net naast elkaar is die van difrax kleiner maar wel harder en wil meneer hem echt niet