moederdag cadeau.. Ik ben inspiratieloos.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zoals de titel al aangeeft.

ZOndag is het moederdag en voor zowel mijn moeder als voor mijn schoonmoeder wil ik een leuk cadeautje kopen..

Tips??

Maximaal 15,00 ;)

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Een mooie foto van je kindje en haar in een mooie kader? Eventueel een vergroting? Mijn mams was er iig heel blij mee vorig jaar!

3. MamavEsmee

Foto's krijgen ze al zo vaak. Toch bedankt voor je reactie.

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heeft/hebben ze een ligbad?

In t xenos krantje zag ik iets wat ik al maanden zoek (voor mn moeders verjaardag willen geven in dec.) en dat is een standaardje voor over t bad zeg maar.. en daar kan dan een boek op staan en een champagneglas in enzo.. heel romantisch en lekker voor mensen met een ligbad! ;)

of iets wat ik ga geven... Een helium ballon! voor moederdag heb je vele speciale (even googlen) en dat wordt dan bezorgd in een doos waarbij na openmaken de ballon eruit komt zweven!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

koffie of thee pakket. ik hou m erin. vooral omdat ik voor veel mannen niets weet, en dit is altijd goed.

6. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Bij de blokker kun je dienbladen kopen, waar je foto's in kan doen. Dit heb ik mijn moeder vorig jaar gegeven. Ze kan dan kiezen of ze het als dienblad gebruikt of dat ze het voor de sier neerzet. Het zijn wel weer foto's maar wel op een speciale manier.

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gezellig met zn 3en high tea-en?

Hier gaan we met zn 3en brunchen..

8. MamavEsmee

Klinkt leuk, wat doe je er dan zoal in?

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hebben ook een keer een koffie pakket gegeven.
    Daar zat in:

Twee koffie kopjes
    Twee thee lepeltjes
    Chocolade koffie bonen
    Van Senseo (als senseo hebben natuurlijk ;)) een zakje "Speciale" koffie (mexico brand oid)
    Koffie melk ;)
    Suikerzakjes ;)
    Twee oplos cappuchino zakjes.

Dat allemaal in een leuke mand met doorzichtig plastic met een leuke kaart eraan.

(het zelfde kan je doen met thee gerelateerde dingen, bad spullen, kook spullen etc ;))

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik geef een tijdschriftenbon aan moeder en schoonmoeder. Dan kunnen ze zelf een blad uitkiezen.
    Afhankelijk van het bedrag wat je geeft, krijgen ze een bepaald aantal nummers van een blad naar keuze. En het stopt weer automatisch.

Ik weet het anders niet meer. We hebben bijna alles wel zowat gegeven.

11. MamavEsmee

Voor mijn moeder heb ik een cadeaumand met koffie gerelateerde spulletjes er in.

Pak koffie, chocokoffie, 4 koffiekopjes, blik met roomboterkoekjes, reep chocolade. Dit alles op een mooi dienblad. Ziet er leuk uit.

Nu schoonmams nog. :)

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    In sommige steden hebben ze een koffiespeciaal winkeltje als Simon Levelt. Daar kun je al voor een leuk bedrag mooie pakketen met koffie en thee samen laten stellen.
    En wat he ook altijd leuk doet is een mandje (bij Xenos ofzo) vol gooien met lekker douchegel, badschuim enz. En wil je nou niet te veel geld uitgeven, dan kun je er altijd een douche puff bij doen (zo'n sponsachtig ding) Die zijn niet duur en vullen de mand goed op. Alles inpakken met van dat cadeaufolie en zo kun je voor een paar euro toch een leuk cadeau geven.
    Succes

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo,
    Bij onze bakker kan je ontbijtmanden bestellen die gevuld worden per prijsklasse met broodjes, ontbijkoeken, koffie of thee, fruitsap, wijn of champagne, yoghurt, fruit, beleg en dergelijke je kan er altijd iets extra's bijstoppen zoals tekeningen van je kinderen, kaartjes, foto's,... en ze leveren het op het tijdstip dat jij vraagt op het gewenste adres!
    Vorig jaar een echte winnaars :) m'n mama en schoonmoeder waren heel tevreden...

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Mijn moeder vroeg zelf om een nieuwe toilettas!
    Doen we er wat kleine flesjes met van alles en nog wat in, klaar.

Ik heb via Greetz een leuke fotokaart gemaakt van haar beide kleinkinderen (20 en 33 maanden oud) die een vingerverftekening voor haar maken. Die tekeningen krijgt ze dus ook (met op elk een fotootje van een inspannend vingerverfartiest!) hahahahaha.

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik heb voor mijn moeder een bedeltje gekocht van een babyhoofdje en daar de naam van onze zoon in laten graveren!

16. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik geef een kado abonnement op het tijdschrift Ook (voor opa's en oma's), je hebt bij Zester een aanbieding, 5 nummers voor 15 euro en het stopt vanzelf, mijn moeder vind het een leuk blad.

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind het zo'n commerciele onzin.
    We geven de moeders een bloemetje en that's it.

Ik hoef zelf ook niets te hebben. Een gezelliog ontbijte en een leuk knutselwerkje van Emme vind ik reuzeleuk, maar cadeaus enzo hoeft van mij niet.

Pim

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik geef mijn moeder een cadeau abbo op Adriadne, 4 of 5 nummers ofzo.
    En we nemen binnenkort mijn vader en moeder mee naar een dierentuin, zijn we meteen klaar :D
    Ik laat mn dochter nog even een mooie tekening maken, haar heb ik zo'n beetje alles al laten maken, dus ik hou het maar wat simpel hoor!

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik geef Pim eigenlijk wel gelijk!
    Het is net als met Valentijn verschrikkelijk commercieel... Daarom geven mijn zus en ik gewoon samen een ontbijtmand die we zelf gaan samenstellen, dan kunnen onze ouders gezellig samen ontbijten. En ze krijgen uiteraard tekeningen van hun kleinkinderen (van mijn zus).
    Mijn schoonmoeder vindt het niet zo leuk dat ze dan niet nog eens een megagrote bloemenbos afkomen, ze is supermaterialisfisch ingesteld, maar ik vind dat het echt niet om de grootte en de hoeveelheid van de cadeau's gaat, maar eerder om het gebaar en het samenzijn...

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Moederdag? Wat is dat....? :)
    Wordt hier helemaal niet om gegeven. Verwacht ook helemaal niks, en mijn moeder krijgt ook niks.

Deel Deze Pagina