'Aantrekkelijk koppel krijgt vaker dochter' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Heb hier erg om moeten lachen, wij zullen wel lelijk zijn dan, of de laborant die Sybren 'gemaakt' heeft....
Wij hebben toch echt een zoon gekregen. hahahahaha. En moet zeggen dat ik volgens mij niet echt lelijk ben. Ik kan nou niet veel zeggen over mijn patner. hahahhaa Grapje, hij mag er ook wel wezen. Vooral als hij zijn gevechtstenue aanheeft van het leger.....
Wij zijn een beetje aantrekkelijk. Ha ha. Of mijn man wel en ik niet want: Mijn dochter lijkt als twee druppels water op mijn man. Hi hi
Ah dan kunnen wij dus bij de toekomstige 20 weken echo zeggen dat de echoscopiste niet hoeft te kijken naar het geslacht omdat we wel weten dat we een meisje krijgen
Dan zijn mijn ouders dus reuzeknap...zij hebben 3 dochters op de wereld gezet! Dan zijn Willem-Alexander en Maxima dus beiden ook reuzeknap met hun 3 dochtertjes....Hmmmm....Maxima vind ik wel een knappe vrouw, maar W-A totaal niet....