Wij hebben al een dochtertje en zoeken nu een tweede meidennaam. Welke vinden jullie het leukst? Meis Pleun Pipp(e) Bobbi Diese Emme
Emme had ik ook op m'n lijstje staan! Heel erg leuk. Bobbi vind ik ook super voor een meisje, lekker stoer.
Josje en Bobbi vind ik erg leuk samen! Pip en Emme vind ik ook leuk. Meis vind ik echt geen naam en pleun en Diese vind ik 3x niks.
Wij hebben al een dochtertje en zoeken nu een tweede meidennaam. Welke vinden jullie het leukst? Meis - 3x niets. Lief koosnaampje. Pleun - leuk en vlot en stoer Pipp(e) - Pip leuk/vlot/stoer. Pippe wat liever. Pipp gekke spelling Bobbi - leuk en vlot en stoer Diese - niet leuk Emme - mooie klank. Denk wel aan emmer / emmeren
haha bedankt voor al jullie reacties. Ga vooral door! Ik vind het leuk om te lezen! En jullie helpen me echt. Pleun en Meis vallen af. We vinden zelf Bobbi, Pipp en Emme ook het leukst ( ook in deze volgorde). Manlief heeft ook Diese hoog staan. Ik niet . Ondank dat ik nog pril zwanger ben vind ik dit zoo leuk om al namen te bedenken!
Bobbi en Josje, heel leuk en allebei een beetje 'jongensachtig'. Mooie combinatie. Emme doet me meteen aan emmer denken, kweetnietwaarom..