Kissflower is altijd al mijn bijnaam geweest, zou echt niet meer weten hoe ik erbij ben gekomen, en wie mij ooit zo voor het eerst heeft genoemd.. Het heeft wel betrekking tot mijn eigen naam..
Ja, het is de vader van Koning Arthur. Zijn naam betekent drakenkop. Mijn paard heet volgens zijn stamboom Utreg. Dat vind ik geen naam voor een paard. Qua karakter is het nogal een hittepetit, vandaar dat ik dit wel toepasselijk vond. De keuze ging tussen Uther Pendragon en Unox (omdat hij zo moeilijk was, leek dat een poosje zijn toekomst te zijn ).
tja ik heb hem net even gebeld om te vragen waar tie nu eigenlijk vandaan komt, hahahaah een griek komt uit griekenland en een pool uit polen maar waar komt nu eigenlijk een zigeuner vandaan? nou de antwoord die ik kreeg was dat zigeuners overal vandaan komen, omdat ze rond trekken met hun wagens maar zijn familie komt uit hongarije, maar hij is in nederland geboren.... zo heb ik ook weer wat geleerd
Mijn man heet MICHel en ik CHAntal van daar Micha ! Normaal heb ik Sjaan maar dat kon niet meer ! Gr.
Ik vind knorretje van Winnie de pooh zo lief maar de naam knorretje was al in gebruik....vandaar Knor!
DaisySanches. Daisy is de vertaling van mijn voornaam, en Sanches is de naam van mijn echte vader. Ik ben niet erkend, en bijna niemand weet hoe mijn echte vader heet, dus ik zit wel safe . Maar vandaar DaisySanches. Daisy was al weg.