Wellicht zal deze vraag al eens gesteld zijn, heb al even terug gekeken maar kan 'm toch niet vinden. Waarom kan ik niet zoveel 'informatie' kwijt in mijn handtekening? Dit wat ik er nu heb staan is het maximale wat erop kan, terwijl ik hier regelmatig onderschriften zie met veel meer informatie + een banner. Nu kan ik geen lengte en gewicht meer toevoegen van de kleine.
mij valt het idd ook op ik kan ook niet meer dan wat ik nu heb en soms kan ik hele lappen tekst eronder zetten en de andere keer weer niet snap er ook niks van
Het heeft vooral te maken met het feit dat jullie allemaal kleurtjes en dingetjes in jullie onderschrift hebben staan. De code van de kleurtjes en het dikgedrukte tellen namelijk ook mee. Dus als je iets in het rood wilt typen staat er misschien alleen maar 'rood' in het scherm, maar achter de schermen staat er [ B ] [ COLOR=red ] 'rood'[ / COLOR ][ /B ] (zonder spaties ). Dus als je er iets meer 'platte' tekst van maakt kun je vanzelf ook meer info kwijt. Groetjes, Josien
Hetzelfde geldt trouwens voor het afwijkende lettertype dat je gekozen hebt. Als je de handtekening maakt, druk dan maar eens op het knopje met de twee A's rechtsboven in beeld. Dan krijg je de codes ook te zien en zie je gelijk hoeveel info je eigenlijk ongemerkt invoert. Groetjes, Josien
Oké dan, bedankt voor de uitleg. Ik zal mijn handtekening iets minder ingewikkeld maken dan past er meer op Wel jammer hoor...