Ik speelde vroegâh World of Warcraft. Mijn eerste poppetje daar was een blonde bimbo met dikke tieten, dus die noemde ik Skatje. In de tijd dat ik speelde hebben we een echte vriendenkring opgebouwd. Ik speel al 6 jaar niet meer echt, maar nog steeds word ik regelmatig aangesproken door die mensen als 'skatje'. Dus die nick is een beetje blijven hangen.
Hahahaha tof ! Tjah mijn muzieksmaak. Ik werd eerder vaak zo genoemd. Toen we een groepje kregen op Facebook van dit forum herkende iedereen mij gelijk op de profielfoto. Blijkbaar zie ik er nog uit als een Rockchick .
Ik moet bij het zien van jouw naam altijd aan een hele bekende Kim K. denken. Hopelijk heb jij een veel beter imago Mijn nickname? tja, ik (digi)scrap graag, maar waar de sky vandaan komt, geen idee meer.
Omdat ik toen een Anime serie keek waarin een karakter zat die Shampoo heette en ik haar leuk vond. De L moest ik erachter plakken want de naam 'Shampoo' was al bezet. lol. De L is de eerste letter van m'n tweede naam.
Het is de achternaam van de zanger van m'n favoriete band.. Dat spel je alleen met één X, maar gewoon 'Shaddix' was toen al bezet
Zoonlief is in de winter geboren, dus vandaar Winterkindje (ben zelf trouwens ook een winterkindje, ben in de zelfde maand geboren als zoonlief haha) XD