Ik had deze naam al op andere site. Het slaat verder helemaal nergens op. Zou soms wel graag andere Nick willen.
moi is potjesoep tja hou van soep dus dacht naaaa weet je wat potje soep want mijn naam is niet te gebruiken die wordt zoveel gebruik hahah Femke
Van de tekenfilm dommel. Daar was ook een schildpad. Volgens mij schrijf je het zonder e voor de y maar ik vind dit leuker staan.
Haha sommige vind ik toch wel echt heel grappig zoals die van jou blike... haha Mijne is afgeleid omdat ik mijn naam niet wilde gebruiken dus ikke en 175 is afgeleid van mijn mail adres
Mijn bijnaam. Ging er eigenlijk vanuit dat deze toch wel bezet zou zijn maar het lukte gewoon. Zo makkelijk onthouden.
Dolly is toch van boes. Met zo'n gorilla... Dolly is dan het slimme ding. Dommel is toch van semafoor (geen idee hoe je zijn naam achrijft) met mog een zwarte kat die dommel te slim af wil zijn. Kan me daar geen schilpad bij herinneren.
Van een liedje waar ik altijd een beetje blij van word: Katrina & The Waves - Love Shine A Light 1997 - YouTube
Mijn allereerste nick hier (2007/2008) had ik via mijn hobby. Mijn tweede waren de letters van de voornamen in mijn gezin toen. Deze die ik nu heb is onderdeel van een liefde die ik heb voor een land en ik ben gek op alles wat er mee te maken heeft
Die van mij is niet zo origineel. Ik wist geen naam te verzinnen, zag een pak Brinta staan en dacht oké.. Brinta gaat het worden.
Ik had een opzichtigere naam en wilde meer anonimiteitsgevoel. Deze naam komt omdat ik in mijn zwangerschap tijdens een programma (babyboom) lid ben geworden van cordaid memisa.
XL betekent groot en dat ben ik zeker. En omdat mijn voornaam begint met El, is het Xellepel geworden.
Ik noemde mijn oudste toen hij in mijn buik zat Kleintje. Maar deze naam was al bezet en dus werd het OnsKleintje.
Wat lachen, ik dacht altijd dat je 'Skyscraper' bedoelde en een p te veel hebt staan. Leuk topic, bij veel namen vroeg ik me inderdaad af waar het vandaan komt!