Omdat we een dochtertje hebben die Féline heet, maar eigenlijk altijd Fee wordt genoemd. Een KleineFee dus!
Elfennaam LOTR stijl dus niet uit het boek maar met zo'n woordenlijst en dan het stuk erachter om er een vrouwennaam van te maken (eindigt dus op -wen of -de en silin is zilver of maan of zoiets).
Mijn vriend en ik spelen beide world of warcraft. Vl heeft uit verveling een char aangemaakt met de naam chocochippie en aangezien ik nogal inspiratieloos ben op het gebied van nicknames heb ik die naam gewoon gejat van em
haha ik heb idd wel eens iemand gezien die het (waarschijnlijk per ongeluk) zo geschreven heeft. Ik ben eigenlijk wel weer uitgekeken op deze naam maar ik ben nog zoekende naar wat echt bij me past. (zoiezo niks met mijn voornaam, wil nog enigzins in anonimiteit verblijven.)
Deze naam gekozen omdat het me bijnaam is, ben erg druk "jump" altijd van hot naar her. En de hola is van tuthola Dus kom je uit op jumphola
Naar de Wisteria die langs ons huis groeit, maar iets anders geschreven omdat ik nooit normaal kan doen
Ik rookte toen ik jong was me suf aan Barclays, dus toen werd mijn bijnaam Betty Barclay. (Betty Barclay is een bestaand kledingmerk voor wat oudere dames) Ik rook inmiddels al lang niet meer, maar de bijnaam is altijd blijven hangen.
Ik wil altijd overal alles uit kunnen halen: 'live life to the fullest' was een beetje lang, dus Livelife.