Nickname

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik ben gewoon verslaafd aan kaaskroketten :p

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hihi!
    Ik heb echt niks met boter of vliegjes, een beetje misleidend ja ;), maar toen had ik de accountnaam al aangevraagd. Had nog wel een schattige avatar gevonden met een knipoog naar een vlinder :).

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ook nu pas :-D

4. rums

rums Niet meer actief

Mijn nickname is een afkorting van rumspringa

Is klein deel van wiki:

Vanaf een jaar of 16 mogen Amish een paar maanden tot een paar jaar leven als de gemiddelde Amerikaan. Zo kunnen ze beter kiezen tussen het leven in de Amish-gemeenschap en het leven in de 'wereldse' Amerikaanse maatschappij. Dit wordt rumspringa (Nederlands: in het rond springen, ronddollen) genoemd.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ik ook :$:):);)

6. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Goh, dan ben ik wel nieuwsgierig waarom je dan voor deze naam gekozen hebt? Of is het zo obvious als ik denk dat het is?:)

7. rums

rums Niet meer actief

Omdat ik een nick moest hebben en de nickname/koosnaam die ik altijd gebruik herkenbaar ben. En heb een serie boeken over de amish

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Aha, duidelijk:D Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij jouw naam toch altijd een link heb gelegd naar de alcoholische drank en dat leek al nooit juist in mijn ogen haha. Zeker niet nu je over amish begint:D My bad

9. rums

rums Niet meer actief

Haha inderdaad! Had gekund maar ik drink geen alcohol. Tenzij ze malibu mango weer gaan verkopen ;)

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Omdat ik toen ik een "niet al te opvallende" nickname zocht, en ik druk bezig was met knutselen, en ik ben dol op katten :D

het is erg leuk om te zien hoe sommige op hun namen zijn gekomen, of een verklaring voor de naam :D

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Muawhahaha :p

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Flauwerd:p:D

Ik doe net alsof ik niet heel benieuwd ben:D

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ontwerp eigen characters, teken hun hele design etc. Kaala is/was er eentje van. Ik heb het wel uit een boek "De belofte van de wolven" en het betekent Dochter van de maan.

Nu is het mijn nickname op best veel plaatsen en sommige geloven dat het ook echt mijn naam is. If only ;)

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het is een samentrekking van de naam die ik altijd in m'n hoofd had voor een kindje (Misha) en het Japanse 'toevoegwoordje' wat vaak gebruikt wordt bij kleine kindjes en wat oudere meisjes (-chan).

Bij een koosnaampje valt het streepje wat de echte naam en chan verbindt weg en werd in dit geval een extra c.

Dus Micchan. :p

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sommige medeforummers denken geloof ik ivm pendelen dat mijn naam afgeleid is van char haha maar dat is dus niet zo het is een verbastering van voor en achternaam en geboortejaar :)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik wilde een einde maken aan een reeks aan overbekende internet-nicknames die van mij zijn waaraan mensen mij konden herkennen en verschillende fora aan mij weten te koppelen. Dus dit keer heb ik eens origineel gedaan en heb mijn eigen naam gebruikt.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou lijkt me niet zo heel moeilijk waar mijn nickname vandaan komt:D

18. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Ik zit me regelmatig te verwonderen over de aparte profielnamen die iedereen heeft en wat ze betekenen.

Hoe en waarom kwam jij bij jouw naam?:D

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Samenvoeging van mijn man zijn naam en die van mij...

de 333 is nog van een oud email adres van hotmail geloof ik

20. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Deel Deze Pagina