Nog iemand die dat kijkt? Ben soms echt wel jaloers op wat zij ziet en mee maakt. Zou zo met haar mee gaan! Verbaas me er tegelijkertijd over hoe mooi de wereld is!
Ja ik kijk ook. Ze ziet veel van de wereld maar dat heeft ook wel zijn prijs.. Maar vooral heel leuk dat je de dingen ziet die totaal onbekend zijn. Ben nu ook benieuwd naar dat russisch eiland.
Prachtig inderdaad. Zo gaaf die afgelegen plekken. Zou daar echt niet kunnen leven zoals de russische jongen. Maar wat een avontuur om daar op bezoek te kunnen!
Ik heb net gekeken. Ik zou ook wel zulke reizen willen maken maar dat is gewoon onmogelijk. Prachtig eiland maar of ik gelukkig zou zijn zo in mn uppie???
Gister echt heel bijzonder bij de chimpanzees. Vond vooral die baby's zo schattig. maar aan het eind had ik er wel een dubbel gevoel bij, komt er wel wat van ze terecht, ze blijven op deze manier toch aan de mens gehecht. Je moet voor de informatie echt op zoek naar de website van het project, daar is gelukkig vanalles te vinden. Ben ook weer benieuwd naar haar volgende bestemming.
Ja prachtig! Tsja en of ze uiteindelijk weer vrij gelaten worden, misschien niet. Maar alles beter dan waar ze vandaan komen! De intensie is goed. Ben benieuwd naar volgende week!