Wil er iemand een kaart maken voor mij

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

:) Me dochter en ik zijn bijna jarig en wil graag mensen daarvoor uitnodingen :D

Aangezien we het samen willen vieren wil ik het dus op een andere datum doen, en dat opsturen naar mensen.
    Nu lijkt het me alleen erg leuk als het een kaart is met een foto van ons en dan bewerkt met pipi langkous. Me dochter is momenteel helemaal weg van pipi en leek me dus erg leuk.

Alleen nu heb ik er 1 bewerkt op internet gewoon alleen die is onwijs slecht en lelijk geworden met uirpinten. De fotos zijn lelijk verkleind en krijg het niet mooi. Logisch is ook geen orgineel programma.

Ook heb ik maar 1 mooie foto van ons samen en staat de kerstboom achter en mij lukt het niet om die te wissen zal maar zeggen.

Nu wou ik vragen of iemand hier voor mij een foto wou bewerken als kaart formaat en dat ik ze dan lekker kan opsturen. Zal het echt super fijn en lief vinden.

Heb zelf een fotoprinter en print ze dus zelf gelijk op kaart uit :D

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik zou zeggen plaats de foto hier maar even dan zal ik is kijken wat ik voor je kan doen. ook als er andere mensen zijn kunnen ze die foto gebruiken. als wij de kaart af hebben zal ik hem ook hier posten (andere kunnen dat ook doen) dan kan jij de mooiste eruit kiezen :)

3. augurkjes

ja alleen ben volgens mij nog wel veeldeisend :$ zal ik ook graag de tekst erbij willen hebben. En aangezien daar het adres en telefoonnummer instaat kan ik dat hier helaas niet neer zetten. En de foto wil ik ook niet dat iedereen die hier lees het kan zien, aangezien ik hier toch wel een beetje anoniem wilt blijven. (problemem gehad in het verleden)

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    je mag hem altijd pb-en naar maar. zet maar in de mail wat er allemaal in moet komen te staan en hoe je het graag zou hebben. dan zal ik kijken of ik er iets leuks van kan maken. mijn zoontje slaapt nu. zodra hij wakker word gaan we wel stadten... maar denk dat dat nog wel een uurtje duurt..

5. augurkjes

het is helaas nog niet gelukt :) dus als iemand zich geroepen voelt en het leuk vind om te doen :) hoor ik het graag

Deel Deze Pagina