Lieve Sunshine, van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon NIEK Ik hopo dat je zelf een voorspoedig herstel mag hebben en dat jullie heerlijk van jullie zoontje kunnen genieten! Groetjes Demi (van de junimama's)
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Niek!!!!! Hopelijk is alles helemaal goed en mogen jullie snel naar huis! Geniet ervan Groetjes Aaliyah (juni mama)
Lieve Sunshine en kersverse papa, Gefeliciteerd met de geboorte van Niek! Nu al lekker met zijn drietjes! Geniet maar van de kleine man. Groetjes Girafje (juni mama)
VERSE PAPA EN MAMA......VAN HARTE GEFELICITEERD, IK HOOP DAT JULLIE HET VENTJE SNEL MEE NAAR HUIS MOGEN NEMEN..... Heel veel knuffels Zeana (juni-mama)
Sunshine, gefeliciteerd met jullie zoontje Niek!! Fijn dat alles goed gegaan is, geniet lekker van elkaar! Liefs Heide, (Juni mama)
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Niek. Ook gefeliciteerd met het feit dat je de eerste mama bent. Geniet lekker van jullie ventje en laat jullie maar lekker verwennen in het ziekenhuis xxx Joyce
nou daar gaat onze deal... samen op de kraamafdeling nee, super meid, Gefeliciteerd met de kleine NIEK! Hoop dat je snel opknapt van de keizersnede en dat Niek snel mee naar huis mag! Geniet er van! Groetjes, Marloes
Sunshine en Sunshine-man: Gefeliciteerd met Niek!! Wat een leuke naam! Hopelijk knap jij snel op en groeit Niek goed zodat jullie snel saampjes thuis zijn!
@ Marloes: wat een schattig plaatje! Het gaat trouwens goed met sunshine. Ze hoopt volgende week naar huis te kunnen en Niek de week erna.
Sunshine en man, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje, Niek!! Even aansterken en dan lekker naar huis!! Komt allemaal goed met jullie!! Geniet van jullie kersverse gezinnetje, Liefs dootje
Sunshine en kers verse papa! van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje NIEK hopelijk mogen jullie snel naar huis om daar van het gezinsleven te gaan genieten Groetjes Debs ( juni-mama)
Van harte gefeliciteerd Sunshine met de komst van jullie zoontje Niek. een hele goede en snelle herstel toegewenst en dat jullie snel thuis mogen genieten van jullie manneke! liefs pixie
Sunshine en sunshineman, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE NIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat Niek gauw aan zijn gewicht zit en lekker met jullie mee naar huis mag! En lekker genieten samen! Lieve groetjes, MamaVanBrittje (junimama's).