Niemand blij met mijn zwangerschap:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flowertje, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nou...hier nog een portie blijdschap voor je!!!
    Het komt vast goed hoor, ook met je ouders!
    Misschien zijn ze gewoon even heel erg geschrokken?

Toen ik het mijn vader vertelde (wel op een ongelukkig gekozen moment, vlak voor een feestje waarvan de rest van de gasten het nog niet mochten weten) reageerde hij ook heel lauw...Vond ik ook zo raar. Tot hij me de volgende dag belde om te vertellen dat het kwartje was gevallen haha. Het was gewoon niet echt bij hem doorgedrongen. Had helemaal (nog) niet verwacht dat wij voor een kleine zouden gaan.

Nu is hij de allertrotste opa die je je maar kunt voorstellen!
    x

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Of je nou schulden hebt, of je hebt hulp, of er is iets anders... ach, zolang jullie maar blij zijn met jullie wonder!
    Ik kreeg mijn derde kindje (bewuste keus) ook terwijl ik in een mindere periode zat hoor, ik zat in een down periode toen ik zwanger raakte, had financiele dips door de uitkering (toen was ik al zwanger, heb gewoon werk gehad toen ik ervoor ging) en ik had schulden.... nou ik heb héél hard gevochten, ik werk inmiddeld weer volledig, financieel gaat allemaal goed....
    Wat ik ermee wil vertellen is is dat uiteindelijk veel dingen wel goed komen!

Van harte met jullie wonder!

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Dank je wel meid doet me goed te horen lief van je

4. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid,

Duurde even voordat ik je topic had gevonden, maar wat een vervelende situatie. Maar ben het met de meeste hier wel eens dat ze vast bezorgd zijn en vast wel bij draaien als ze aan het idee gewend zijn. Ik bedenk me ook ineens dat jullie toen bezig waren met een leuk huis maar neem aan dat dat niks is geworden dus... jammer. En het allerbelangrijkste is idd dat jullie er blij mee zijn! al begrijp ik dat je dit bijzondere nieuws graag met mensen om je heen wilt delen.

dikke knuffel!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nou van harte gefeliciteerd hoor!
    probeer er toch lekker van te genieten!

6. dinalina

dinalina Lid

26 aug 2010
    58
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook in zo'n situatie gezeten alleen hebben ze mij er nooit mee gefeliciteerd. Meid ik zou gewoon genieten van je zwangerschap en er het beste van proberen te maken. Ik heb dat ook gedaan en op een gegeven moment zet je je er wel overheen. Het is makkelijker gezegd dan gedaan want bij mij heeft het ook een tijdje geduurd. Ik ben hartstikke blij voor je dat je zwanger bent en wel meerdere dames zo te lezen!!!

Deel Deze Pagina